1

Onderwerp: traktatie heerlijke....

ijsjes met aardbei creme van de mix...
http://i23.photobucket.com/albums/b394/conny4u/001-16.jpg

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

2

Re: traktatie heerlijke....

prachtig. welke mix? blijft de toef mooi, ik heb met vanilla cream frosting altijd slappe toefjes.

3

Oeps ik reageerde al op de vorige die ik zag (de chocolaatjes zie ik nu in de header)!!

Lekker blond wer.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

4

de mix voor botercreme Monique... Ja heb het al eerder gebruikt op cc's en bleven mooi!! zestaan nu nog cool in de garage... en ze zijn voor morgen..dus hoop dat ze ze ook cool bewaren gaan...

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

5

Ohh een heel leuk vrolijk geheel....jammie.....

6

Die zien er heerlijk uit :)

7

conny4u schreef:

de mix voor botercreme Monique... Ja heb het al eerder gebruikt op cc's en bleven mooi!! zestaan nu nog cool in de garage... en ze zijn voor morgen..dus hoop dat ze ze ook cool bewaren gaan...

bedankt, die ga ik toch maar een keer proberen

8

monique53 schreef:
conny4u schreef:

vertel me niet dat je die nog nooit gebruikt hebt????????????????? hihihi
Die is zo lekker als vulliing ook... lekker met aardbei smaak en verser stukjes aardbei ertussen..jammieeeeeeeeee
;)

9

conny4u schreef:
monique53 schreef:
conny4u schreef:

vertel me niet dat je die nog nooit gebruikt hebt????????????????? hihihi
Die is zo lekker als vulliing ook... lekker met aardbei smaak en verser stukjes aardbei ertussen..jammieeeeeeeeee
;)

ik heb het wel ooit gekocht, tenminste botercrememix van de webshop (niet aardbeien smaak), daar hebben we het toch over. nou ik vond het niets anders dan de botercreme die ik altijd zelf maak. MAAR ik ben pas overgegaan op vanilla cream frosting omdat die zo ontzettend lekker is, maar die wordt toch slap als toef.