Onderwerp: Een stapel koekjes?? Nee...
Stapelkoekjes!!
En zo verpakt...
...gaan ze op weg naar Nederland. Ik hoop maar dat ze beter aankomen dan de cupcakes!
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Een stapel koekjes?? Nee...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Stapelkoekjes!!
En zo verpakt...
...gaan ze op weg naar Nederland. Ik hoop maar dat ze beter aankomen dan de cupcakes!
mooi zeg!! ik duim voor je dat ze goed aankomen! bubbeltjesoplasticje erom heen gedaan??
Poepie sjiek hoor!
Dat is toch geen icing he?
Jij durft........hopelijk komen ze nu beter aan!
Ze zien er (nu ) in ieder geval prachtig uit!!!!
Super mooi geworden en chique.
Ik zall duimen voor je dat ze heel blijven, zal zonder zijn als ze niet heel aankomen.
Dat gaat spannend worden Ik hoop dat ze heel blijven !
Wat leuk ,wat gaaf....maarre ik zag nog iets leuks....waar heb je die leuke mok vandaan ??
bubbeltjesplasticje erom heen gedaan??
Ik had die tip van de Koekjesfee gelezen... en ben wijzer geworden na de vorige keer!
Zal ook aan hun vragen om een foto "na-de-reis" te maken
Dat is toch geen icing he?
Nee, deze zijn met MMF. Ben deze dagen/weken trouwens wel bezig met een dikke honderd koekjes voor de doop van Daphne ... Dus er is al een aardig gat geslagen in die mega-zak met eiwit!
waar heb je die leuke mok vandaan ??
Die heb ik hier bij Debenhams gehaald, was er zoooo blij mee!! ( Alleen heb jij er vrees ik niks aan ) Ik heb ook een schort van met hetzelfde printje, heel gaaf. Ze hadden nog veel meer, ook bordjes, koektrommels, een theepot.... Maar het was allemaal wel een beetje prijzig, dus ik heb het hier maar bij gehouden. Maar laat ik nou net volgende week jarig zijn...
Errug mooi!
Gaaf gedaan! Krijg helemaal zin in een kopje thee met wat lekkers
Wat een mooie koekjes!
Mooi gedaan, en nou hopen dat ze net zo mooi aankomen!
Heel leuk!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Een stapel koekjes?? Nee...