Onderwerp: Koekjes op een....
stokje natuurlijk
Ik had wat gekleurde suiker gemaakt dus ging maar voor de eerste keer koekjes versieren.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Koekjes op een....
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
stokje natuurlijk
Ik had wat gekleurde suiker gemaakt dus ging maar voor de eerste keer koekjes versieren.
Leuk hoor, ziet er heel vrolijk uit zo!
Die heb je netjes gemaakt zeg!
Die zijn leuk!!
Hoe kleur je de suiker, gewoon met kleurstof mengen?
Die zijn leukkkkkk.....:thumb:
Die zijn leuk!!
Hoe kleur je de suiker, gewoon met kleurstof mengen?
ja ik heb gewoon suiker in een schaaltje gedaan en druppeltje vloeistof erbij
vraagje : zijn jouw koekjes knapperig ?
Ik heb nl van de week ook koekjes gebakken, maar deze waren niet echt knapperig.
Zo ja heb je een recept...... ? ben al op de site aan het zoeken geweest maar het ideale recept is voor mij nog niet voorbij gekomen
vraagje : zijn jouw koekjes knapperig ?
Ik heb nl van de week ook koekjes gebakken, maar deze waren niet echt knapperig.
Zo ja heb je een recept...... ? ben al op de site aan het zoeken geweest maar het ideale recept is voor mij nog niet voorbij gekomen
ik heb dit recept:
100gr suiker
150gr boter
200gr bloem
vanillie
snufje zout
ik vind ze wel lekker knaperig maar niet te, ik vond mijn koekjes altijd veels te hard maar deze vind ik wel goed
Wat supermooi zeg! Errug leuk effect dat suiker. Hoe heb je het er zo mooi strak opgekregen?
Wat supermooi zeg! Errug leuk effect dat suiker. Hoe heb je het er zo mooi strak opgekregen?
Hoe ik de suiker er zo heb opgekregen?
Ik heb gewoon icing met een lepeltje erop gedaan, dus niet eerst buitenlijn maar gewoon in 1 x alles en dan suiker erover en dan de suiker beetje aandrukken zodat het niet allemaal er weer af valt
Bedankt voor het recept. Dit gaat ook op m'n "ooit nog proberen lijstje"
Marleen schreef:vraagje : zijn jouw koekjes knapperig ?
ik heb dit recept:
100gr suiker
150gr boter
200gr bloem
vanillie
snufje zoutik vind ze wel lekker knaperig maar niet te, ik vond mijn koekjes altijd veels te hard maar deze vind ik wel goed
ga ik dit ook nog maar eens proberen. hoe lang stop je ze in de oven ?
Wat voor stokjes heb je gebruikt? Zijn dat gewoon sat
Wat voor stokjes heb je gebruikt? Zijn dat gewoon sat
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Koekjes op een....