1

Onderwerp: groothandel

Weet iemand een groothandel die allerlei spulletjes verkoopt om taarten te bakken, maken, decoreren? Lijkt me leuk om eens te winkelen in zo'n groothandel.
Of kan je daar alleen terecht als je een eigen bedrijfje hebt, net zoals bij Sligro en Macro? Ik hoor het wel!

Groetjes Kim

2

Re: groothandel

zelfs bij de Sligro en Makro heb je niet veel. er zit niets anders op, naar Engeland of America gaan.

3 Laatst bewerkt door Lautje. (14-04-2009 16:25)

Ik vind het wel altijd een feestje om al die leuke verpakkingen bij de Paardekooper te bekijken! En ze hebben ook hele leuke linten. Maarja, daar bak je geen taarten mee :P

Groetjes Laura!

Bij Hanos heb je in elk geval wel rolfondant. Overige bakspullen weet ik niet, ik ben er zelf nog niet geweest, heb alleen de fondant mee laten brengen.

If live gives you lemons, make lemonade!

Hoi,

Bij HANOS kun je ontzettend veel kopen, alleen marsepein en fondant is er in die vorm zodat je het zelf nog moet maken.
Ik ben al heel vaak in "luilekkerland"geweest, zoals ik dat noem. Denk er wel goed om dat er dan nog BTW bijkomt, zodat je niet schrikt bij de kassa!
Het gaat hier dan wel om ingredi

6 Laatst bewerkt door verliefdmeiske (15-04-2009 20:31)

Hanos heeft heel veel sprinkles, van die dingen voor op ijsjes (of cupcakes :D). Niet echt vormpjes, maar wel caramelblokjes, mini marsmallowtjes, choco dingen enz.

tevens hebben ze inderdaad marsepeinen roosjes, ouwel bloemetjes en blaadjes, kleurstoffen in poedervorm (duur!), glucose (vanaf 1 kilo verpakkingen), fondantglazuur (1kg), eiwitpoeder (vanaf 1 kg verpakkingen en groter), blaadjes bladgoud en zilver, bakelsfondant in 1kg en 5 kg

setjes uitstekers (rond en gekarteld) zijn goedkoper bij de sligro

owja je moet idd een kvk nummer hebben maar je hoeft niet perse iets te maken te hebben met horeca, als je bij de inschrijving aangeeft dat je een bedrijfskantine hebt      gaat het ook goed. Ze controleren toch niet of je die nou wel of niet hebt ;)