51

Re: Helemaal nix van mijzelf... :(

Jammer dat je zelf helemaal niets mocht inbrengen, maar je taart is er niet minder mooi om, vind m lekker knallen met dat roze en rood, heel mooi gemaakt!

52

Re: Helemaal nix van mijzelf... :(

Maar mooi is hij wel,wow,mooi zeg!!

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

53

Re: Helemaal nix van mijzelf... :(

Vind m wel heel gaaf, maar het is jammer dat mensen je alleen voor de uitvoering nodig hebben omdat ze alleen DAT juist nou niet zelf kunnen :D :D

Alles goed???? nee 3 fout

54

Re: Helemaal nix van mijzelf... :(

Ik vind hem super!!!!

Wil jij bij ons een workshop volgen? Kijk dan op www.hetbontetaartje.nl

55

Re: Helemaal nix van mijzelf... :(

sugar&flour schreef:
Ine.Schmitz schreef:

waaaaaauw ...wat een mooie taart, mag ik de kleuren weten? Ik weet zeker dat er een dag komt dat ik hem wil maken want hij is te gek....Heb je die bloemen met een plunger gemaakt? en de "stippen"?

echte meiden taart en ook zo strak.....

groetjes Ine

Hallo Ine,
De kleuren: rood is gewoon rood van Wilton of wat dan ook. Alle rood is okay als je er maar voldoende van gebruikt. Rose is rose van Wilton en wit is gewoon witte fondant. Meer kleuren zitten er niet in.
De bloemen zijn gemaakt met deze uitstekers http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … cts_id=595
En de stippen heb ik gemaakt met een los uitstekertje (dacht ooit eens gekocht hier bij de hebshop) een rondje van ca. 1 centimetertje.
Zo'n klein rondje komt heel vaak van pas en zit niet in de grote cirkel-uitsteker-sets :-)

Veel succes met het maken.

Dank je wel Corinne!! Ik ga het zeker een keer proberen hij is echt zoooo mooi...

Groetjes Ine

56

Re: Helemaal nix van mijzelf... :(

Vind het super!

Hier worden creatieve dromen werkelijkheid..
www.creatievedromen.nl

57

Re: Helemaal nix van mijzelf... :(

Ik vind het een prachtige taart geworden! Wel jammer dat je geen inbreng mocht hebben, maar je hebt het heel mooi gemaakt!

58

Re: Helemaal nix van mijzelf... :(

Als iemand zo'n leuke taart wil zou ik wel een keer een uitzondering maken :D
Hij is echt prachtig!! Mooie foto ook, ik heb hem opgeslagen! :)

Re: Helemaal nix van mijzelf... :(

Helemaal geweldig, super, mooi, moet ik nog even doorgaan ;)  en strak :thumb:

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

60

Re: Helemaal nix van mijzelf... :(

Hihi, wat een eer ;)
Hij is echt helemaal gaaf!!! Ik heb ook weleens een schets gekregen van een taart, en toen wel gedaan, maar het is inderdaad wel jammer.
Aan de andere kant heb je wel een supergave taart gemaakt en niet eens veel hoeven nadenken ;)

Mijn website: Presentaart

61

Re: Helemaal nix van mijzelf... :(

Super mooi :)

62

Re: Helemaal nix van mijzelf... :(

WAUWWWWW prachtig! En ik heb jouw site bekeken wat een prachtige taarten maak je zeg! Je mag echt wel trots zijn!

63

Re: Helemaal nix van mijzelf... :(

Wauw Corinne, wat een prachtige taart!! Sorry, maar ik herken er niets van mezelf in hoor en ik hoop echt dat ik ooit eens deze taart mag maken, want ik vind hem geweldig!!

Maar ik begrijp helemaal wat je bedoel, het is leuker als klanten aangeven wat ze ongeveer willen en dat je er dan je eigen draai aan mag geven, dan iets kant en klaar krijgen (op inspiratie-loze dagen wel handig trouwens ;-) )

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

64

Re: Helemaal nix van mijzelf... :(

maar het is toch wel een hele vrolijkerd. Vind de vierkantjes ontiegelijk leuk zo.

65

Re: Helemaal nix van mijzelf... :(

OOk ik vind het prachtig!! die kitty is super! jammer dat je niet alleen mocht kiezen:)

Het leven is kort, dus geniet er daarom extra van!

66

Re: Helemaal nix van mijzelf... :(

Zo die is mooi:)

Voor meer foto's van mijn lekkere creaties volg link
http://www.dushicakes.nl/

67

Re: Helemaal nix van mijzelf... :(

Ook al is het niet jouw eigen keuze,
de uitvoering is reuze!
Fantastisch mooie taart!

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

Re: Helemaal nix van mijzelf... :(

Oh Corinne,hij is in 1 woord prachtig! Wat maak je toch een mooie,strakke taarten! Je hebt een grote fan in Haarlem wonen hoor, 't is maar dat je t weet! Foto staat (alweer!) onder de favorieten, haha!
Oh ja, ik laat deze bloemen vaak drogen in een schilderspaletje en dan worden ze een beetje bol, maar hoe "deuk" je de blaadjes zo mooi stuk voor stuk in? Snap je wat ik bedoel? Ik ben benieuwd!
groetjes uit Haarlem,
Nicole

De rest van mijn taarten vind je in:
http://www.mijnalbum.nl/Album=SQ3Q8HOR Veel kijkplezier!!

69

Re: Helemaal nix van mijzelf... :(

Hij is wel ontzettend gaaf geworden!

70

Re: Helemaal nix van mijzelf... :(

MAAR..hij is wel super geworden! Namaken is ook een kunst ;)

Groetjes Megny...^_^

71

Re: Helemaal nix van mijzelf... :(

Prachtig hoor! al drie pagina's met lovende woorden, dus ik sluit mij aan. Echt heeeeeeel erg mooi!

groetjes Syl

72

Re: Helemaal nix van mijzelf... :(

Caroline had het gisteren over deze taart. Ik wist niet waar ze het over had!!! Maar nu gevonden!!! Wat een ontzettend mooie, gave, prachtige kleurcombi, ruitjes-stippen-EN-bloemen taart. Ik ben er verliefd op! Sla 'm even op hoor, Corinne!

Groet, Jolanda