1

Onderwerp: biscuit met cacao

Hallo
kun je voor een chocolade taart ook de gewone biscuitmix gebruiken en er dan cacao doorheen doen, zo ja heeft er iemand dan een recept?

groetjes,
Kim

2

Re: biscuit met cacao

Uit het sticky bovenaan de rubriek 'Ingezonden recepten', met de titel 'Hier alleen recepten posten!':

In "Ingezonden recepten" niet vragen naar recepten of receptensuggesties, voor deze vragen is de rubriek 'Bakken & Vullen' bedoeld. Daar wordt ook eerder gelezen en dus gereageerd op je vraag.

Dus: [MOVE] --> bakken & vullen

Als je even zoekt in Bakken & Vullen op cacao kom je trouwens ongetwijfeld het antwoord tegen.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

Cacao er als laatste doorheen spatelen en beslist niet teveel anders wordt het een hele zware hap. 1x gedaan en is mij slecht bevallen. Ik koop nou alleen de choco biscuitmix maar meer..........

4

Ik heb voor de Pasen een chocotaart gemaakt. Gewoon de gewone bisquitmix uit de webshop, met extra cacao en poedersuiker. Als je in de webshop bij de bisquitmix kijkt, staat er wel bij hoe je het moet maken. Ik had zelf de hoeveelheden aangepast, omdat ik maar een klein taartje ging maken. Weet niet of het door de cacoa kwam, maar het taartje werd helemaal niet hoog... Wel lekker, maar een lager taartje dan anders...

Succes!

Minke

5

Chocolade taarten reizen altijd minder dan anderen. Dus meer beslag gebruiken.
Zelf vind ik de taart snel droog worden met cacaou, en gebruik liever een gesmolten reep chocola.