1

Onderwerp: Hoe kan ik het beste beginnen...?

Hallo,

Ik wil mijn eerste taart gaan bakken, maar ik weet nog niet zo goed hoe ik het beste kan beginnen..

Het gaat me vooral over het bekleden en decoreren, wat kan ik als beginneling het beste gebruiken, fondant of marsepein..?

Het keukengerei wat ik nodig heb, hangt waarschijnlijk af van wat ik erop wil maken
Ik wil iig iets met marsepein boetseren dus dat is alvast mijn handen en wil er ook een naam op spuiten maar weet niet zo goed met wat en hoe ik dat hetbeste kan doen..

Misschien hebben jullie handige tips voor mij
Alvast bedankt
Ik heb er zin in om met deze nieuwe hobby te starten.. :) hihi

Groetjes Linda

2

Re: Hoe kan ik het beste beginnen...?

Ik kan je eigenlijk alleen maar aanraden veel te lezen, dus niet meteen als een 'gek' dingen gaan bestellen.. maar orienteer je eerst en probeer voor je zelf uit te vinden wat je graag zou willen leren, dus begin niet met alles tegelijk.. (bloemen, Icing, boetseren of puzzelplaatjes ) ga daarna zoveel mogelijk lezen op dit forum over dat wat jij hebt gekozen... dan zul je heel veel info vinden en is het wat minder overweldigend dan dat je alles maar gaat lezen...

Wellicht eerst eens een workshop zodat je voor je dingen koopt eerst eens met materiaal leert werken en de verschillen zelf voelt..

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

3

Re: Hoe kan ik het beste beginnen...?

Bommeltje schreef:

Ik kan je eigenlijk alleen maar aanraden veel te lezen, dus niet meteen als een 'gek' dingen gaan bestellen.. maar orienteer je eerst en probeer voor je zelf uit te vinden wat je graag zou willen leren, dus begin niet met alles tegelijk.. (bloemen, Icing, boetseren of puzzelplaatjes ) ga daarna zoveel mogelijk lezen op dit forum over dat wat jij hebt gekozen... dan zul je heel veel info vinden en is het wat minder overweldigend dan dat je alles maar gaat lezen...

Wellicht eerst eens een workshop zodat je voor je dingen koopt eerst eens met materiaal leert werken en de verschillen zelf voelt..

ja veeel lezen, en dan vooral de FAQ hier links in de oranje balk!