Re: kleine rozen bruidstaart met veel glitter
super mooi hoor en die glitters geven echt een mooi romatisch effect.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » kleine rozen bruidstaart met veel glitter
super mooi hoor en die glitters geven echt een mooi romatisch effect.
Ohhhh, wat mooiiiiii!
wow hij is prachtig!
Wauw! Echt supermooi zeg
En ik had niet gedacht dat er zoveel rozen op zouden zitten!
even wat vraagjes beantwoorden...
hij is 25x25 cm. Volgens peggy zijn dat zo'n 40-60 porties.. vraag me niet hoe..
Ik heb hem nog staan namelijk! Dit is een Dummy.. Dit leek mij een ideale Dummytaart! En ik heb mijn eigen disco bal in de kast staan!
Bij aansnijden zou ik eerst 4 stroken snijden en vervolgens in plakjes. (met rozen en al)... ik ben meer dan een week met de rozen bezig geweest. Steeds een paar uur, verdeeld over een week. dus bezint eer gij begint, als je dit bij grote taarten wil doen!!
Hier komt de volgende wauw! Ook een van mijn favorieten! Ik ga ondanks bezinning het toch maar een keer proberen! Ik vind hem echt glittertastisch!!!!
groetjes Nicolette
Geweldig !!!!!!!!!!!!!!! Super mooi resultaat! Prachtig effect van de glitters. 120 rozen, wauw!
Hoe lang ben je wel niet bezig geweest? wouw! heel gaaf!!
wat een mooie en bijzondere taart zeg!
Geweldig!!!!
Heel erg mooi!! Maar wat een werk, zeg.....
Hele chique taart, super. Lijkt me erg veel werk, 120 stuks! Petje af!
WAUW
Ik vindt hem geweldig!
in een woord GEWELDIG!
Mooi hoor!
*bezorgdmodus/aan
Maar wel goed dat het een dummy is, op de dust die ik gebruik staat nl dat je niet een onbeperkte hoeveelheid op je taart mag doen. Ik heb geen idee wat er nou zo slecht aan is, maar als je een heel potje over een taart heen verdeelt lijkt het me dat je de max. dosering wel overschrijdt...
bezorgdmodus/off*
Prachtig wat een werk!
Mooooi!!
Super!!!!!!!!
Mooi hoor!
*bezorgdmodus/aan
Maar wel goed dat het een dummy is, op de dust die ik gebruik staat nl dat je niet een onbeperkte hoeveelheid op je taart mag doen. Ik heb geen idee wat er nou zo slecht aan is, maar als je een heel potje over een taart heen verdeelt lijkt het me dat je de max. dosering wel overschrijdt...
bezorgdmodus/off*
Nou vraag ik me af of dan een klein stukje schadelijk zou zijn... maargoed... het is zelfs zo dat de glitterkleuren Blauw en ik dacht ook paars zelfs zowiezo toxish zijn! heb ik ergens eens gelezen!.. maar het is altijd goed om erover na te blijven denken. maar dat geldt ook voor de gewone kleurstoffen die we door de fondant en marsepein kneden. ook daar zit een max aan stond ooit eens op een potje... alleen stond er niet bij hoeveel per 100gr bijv...
geweldig!
Super!
mijn eerste reactie toen de foto zich liet zien.............woooooooooooooooooowwwwwwwww
en dat vind ik nog steeds
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » kleine rozen bruidstaart met veel glitter