1

Onderwerp: vraagje???

werkt er hier iemand met die siliconen moulds??? werken ze fijn en is het makkelijk om mee te werken.

2

Re: vraagje???

Hi Ivanka,

Ik vind siliconen bakvormen niet fijn werken. Maar er zijn mensen die er bij zweren.
Ik vind het allemaal te wiebelig en te wobbelig als je het in de oven moet zetten en ook taart storten vanuit zo'n ding vind ik lastig.

Groetjes Anotschka

Eten met liefde bereid en dat proef je! www.lapatissiere.nl

3

ik heb geen ervaring met de bakvormen, maar ik heb de babyvorm en die werkt fantastisch! even in de vriezer en je wipt 'm er zo uit.

mijn taartjes kun je bekijken op: https://www.facebook.com/sjakkiestaarten
Ik ben in vorm! (Rond is een vorm, nietwaar?)

4

Omdat de vraag in de rubriek "decoreren" staat, denk ik dat je de siliconen moulds bedoelt voor decoraties en niet de bakvormen..

De moulds voor decoraties werken prima. Je moet alleen even weten hoe je ze het beste kunt gebruiken. De meesten leggen de mould gevuld even een half uurtje in de vriezer, zodat de fondant of marsepein even wat harder kan worden. Dan gaat het makkelijker uit de mould.

Hoop dat je hier iets aan hebt ;)

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

5

hallo, Ik bedoelde indaerdaad decoratie moulds, Bedankt voor tip van de vriezer, Worden ze daarna geverft of hoe werkt dat, ik heb al wat proberen te vinden maar kan er verder niet veel over vinden.
Je hebt zulke mooie afbeeldingen van die dingen.

Dus het ziet er wel interesant uit.
alvast bedankt voor de tip.

6

Wanneer je b.v. de babymould zou gebruiken dan kun je daar huidskleur marsepein of fondant in doen. Bij randen e.d. zou ik het ook vooraf kleuren.

Je kunt altijd achteraf dingen beschilderen of dusten.

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

7

Hartelijk bedankt.