Onderwerp: diverse cupcakes !
Hallo,
Eindelijk eens de moeite genomen om te lezen hoe ik foto's moet plaatsen, dus hier zijn ze
2 weken terug waren we 1 jaar getrouwd, vandaar deze cupcakes om te trakteren op het werk. De cupcakes zijn gemaakt van het Nigella recept met stukjes walnoot, de mini's zijn gemaakt met het resterend beslag en cacaopoeder. De toefjes zijn van botercreme met saroma aardbeienpudding en wat roze kleurgel voor de echte pinkrose kleur Afgesmeerd met botercreme en bekleed met fondant.
Deze cupcakes zijn van het weekend gemaakt voor de pasen, met bananen en stukjes hazelnoot.
Toef(?) van botercreme met fluff, marshmellowpasta. Heb er waarschijnlijk teveel fluff erdoorheen gedaan, want de botercreme bleef te zacht om een mooie toef mee te maken ;(
Deze zijn stukken beter, toef van botercreme met saroma bananenpudding en een beetje gele kleurstof met marsepeinen bananen uit een klant en klaar fruitsetje, die ik eens gekocht had.
Afgesmeerd met wittechocoladepasta en bekleed met fondant, lekker roze
Zo, tips zijn uiteraard welkom !
De uitgestoken fondant figuurtjes had ik veel beter kunnen afwerken, zie ik nu.
En ik moet van te voren beter na denken wat ik precies ga maken, nu dacht ik, ik ga cc maken met stukjes banaan dus maak ik de gele cc papiertjes ... maar bij het versieren kom ik erachter dat ik paars en roze ga gebruiken en dan had ik beter de paarse vormpjes kunnen gebruiken Ik zie ook veels te veel leuke ideen hier op het forum
Bedankt voor het kijken !