1

Onderwerp: het is lente!

sinds mijn werkgever weet dat ik taarten maak loopt ie al te zeuren dat ie wil proeven hahahaha....

om hem nu over te halen dat ik toch wel heel graag die ENE lease- auto wil (en ik dit weekend gewoonweg tijd had) dan ook maar een lief lente taartje gemaakt.

Gevuld met frambozenjam, creme en echte framboosjes....

http://94.100.116.140/546800001-546850000/546824701-546824800/546824701_5_rPf9.jpeg

mijn baksels vind je op www.cupcakesandpie.hyves.nl

2

Re: het is lente!

Als je nou nog die auto niet krijgt!!!Een heel leuk mooi vrolijk taartje!

3

heel vrolijk, leuke rand onder

4

Oeh chantage... maar hij moet met dit taartje wel zwichten! Succes ;-)

** Het is tijd voor..... taaaaaaaaaaaaaaaaaart! **
- Buzz

5

Heel mooi, echt mooie Lente kleuren.

"Life is too short for drama & petty things, so laugh insanely, Love truly and forgive quickly".

6

Heel mooi!

7

Heb vandaag ook weer heerlijk in de zon gezeten en naar al mijn bloemetjes in de tuin gekeken.
Je taart straalt ook echt de lente uit.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

8

heey Albertine.. leuke taart geworden hoor!! hoop dat je die auto gescoord heb hoor ;)

9

Anne2008 schreef:

heey Albertine.. leuke taart geworden hoor!! hoop dat je die auto gescoord heb hoor ;)

Als het goed is staat ie eind juni voor de deur ;) En de taart vonden ze super.... Beetje lullig, een van de collega's van kantoor was die dag ook jarig... zijn slagroomtaart werd een beetje vergeten :$

mijn baksels vind je op www.cupcakesandpie.hyves.nl

10

Had die collega maar een taart bij jou moeten bestellen :D Da's toch veel leuker en lekkerder dan zo'n winkel slagroomtaart..hihi...

Groeten, Jolanda
I try to watch what I eat, but I'm not fast enough!

11

Schattig hoor!  :Y