Re: Liam wilde graag een staande 3D Pikachu taart
Nou, ik denk dat Liam helemaal uit z'n bol gaat als hij deze taart ziet. Wat een geweldige Pikachu zeg!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Liam wilde graag een staande 3D Pikachu taart
Nou, ik denk dat Liam helemaal uit z'n bol gaat als hij deze taart ziet. Wat een geweldige Pikachu zeg!!!
Zooo die is echt heel mooi geworden 
geweldig!!!!!! alvast van harte gefeliciteerd meid en ben benieuwd naar zijn reactie!
Supergaaf gemaakt!
Zeer mooi en ik doe het je toch niet na 
hij is prachtig!
Wat een geweldige taart!! Maar even een vraagje: denk je dat het met de 3D beren bakvorm ook lukt?? Moet namelijk een communietaart maken en de wens is dus een pikachu.. Mijn vriend wilde zich ook al aan zo'n 3D geval wagen maar ik zie het niet echt zitten.. Ben nu eenmaal geen wendy 
Super, super.
Ik kan me het gescheld en gemopper tussendoor helemaal voorstellen, maar over het resultaat hoef je niet meer te mopperen! En dat is wat blijft hangen gelukkig.
Wowie....hij is gaaaaaaaaaaaaf!!!!
Kunst....daar zal hij toch vanuit zijn bol gaan als hij die Supergave taart ziet.....
Ik zou zijn gezichtje wel eens willen zien....
Gaaf zeg 
Nou,je hebt echt je woord gehouden en een hele mooie,schitterende taart voor hem gemaakt en nog wel in 3d,jeetje zeg,hij is wel prachtig.
Hier kan hij niets meer tegenin brengen,over dat je voor anderen mooiere taarten maakt,heb je ruimschoots,dik ruimschoots weer goed met hem gemaakt.
Hahaha,
Nou je had zijn reactie moeten zien. 
O, nou, wel leuk ja.

Grrrrr, wat moet ik nou met zo'n zoon. 
Begint hij meteen over de stomme plastic pokemon ringetjes die erom heen liggen. 
Gelukkig zei hij toch dat hij hem heel erg mooi vond.
Maar dat wist hij toch van tevoren zei die erbij. 
Aan zijn glimmende koppie kon ik zien dat hij er toh heel blij mee was. 
Nou, daar doe je dan je best voor. 
Ach, hij ziet zoveel taarten dat hij nergens meer van op kijkt. 
En liam is al niet een kind die dat heel enthousiast gaat staan doen, dus ik kon het weten. 
Nou kwamen er een paar vriendjes binnen net en toen zei hij wel meteen, mooie taart h
Helemaal mooi!!
Geweldig!!!
gefeliciteerd met Liam's verjaardag en met de taart.....geweldig ! wat zal Liam blij zijn en trots op zijn mammie
.
Super gemaakt. Hij lijkt sprekend! Gefeliciteerd met je zoon.
Wauw!!! Hij is echt gew
Zwaar onder de indruk van dit kunstwerk, zeg!
TOPPIE je heb er weer wat mooi's van gemaakt, en gefeliciteerd met Liam zijn verjaardag.
Hij is TOP!!!
prachtig weer!! oh oh.. en ik moet volgende week een 3D hond maken... brr.
Van harte Liam!
Prachtig gedaan!
Hij is super!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Liam wilde graag een staande 3D Pikachu taart