1

Onderwerp: Honda CBR taart

Morgen is mijn broer jarig. En een paar maanden geleden vroeg hij al of ik een motortaart wilde maken. Nou tuurlijk..maar ik had geen idee hoe.
Uiteindelijk besloot ik een motor te puzzelen. Ik heb mijn best gedaan hem te laten lijken op mn broers eigen motor.
De taart is gevuld/afgesmeerd met taksi tropical botercreme, abrikozenjam en perzikroomyohurt.
http://i2.photobucket.com/albums/y27/SheMellon/100_1892.jpg
http://i2.photobucket.com/albums/y27/SheMellon/100_1893.jpg

2

Re: Honda CBR taart

Ziet er mooi uit!

3

ziet er super uit, maarre:
taksi tropical botercreme?!?

vertel vertel!

ben gek op taxi!

4

wauw gave taart en puzzel :)

5

Haha..ehm nou ik zocht iets met een fruitsmaak en toevallig was de taksi in de aanbieding. Dus dat maar door de botercrememix gedaan;)

6

leuk ben dol op motoren!!

7

Heel erg mooi gepuzzeld!

Groetjes Ilse

8

Super gaaf!

www.bakselsvanbientje.nl - Voor gezellige workshops & winkel in Meteren
www.shopvanbientje.nl - Voor alle benodigdheden en ingrediënten online

9 Laatst bewerkt door CarolienN (08-04-2009 20:18)

Ziet er echt heel erg mooi uit, vooral het kleurgebruik springt er echt uit. Stoere taart voor een (neem ik aan) stoere vent ;)

"They claim everyone was born, but I don't recall it. Maybe I was having one of my blackouts "

10

Supergaaf.....

11

Wauw, mooie taart. En heeft mijn man niet net 10 minuten geleden een Honda CBR gekocht..... Als je het goed vindt sla ik deze even op.:/

Bijzondere momenten verdienen bijzondere taarten.
www.sunnycakes.nl   Groetjes, Nicky

12

Altijd goed;)
Bedankt weer voor de complimenten!

13

SheMellon schreef:

Haha..ehm nou ik zocht iets met een fruitsmaak en toevallig was de taksi in de aanbieding. Dus dat maar door de botercrememix gedaan;)

Heel gaaf!
En die botercreme, daar moet dan toch flink wat taksi door.. Wordt ie dan niet veel te nat zodat het fondant er omheen wegsmelt?

14

dat vraag ik me dus ook af!

15

Nee hoor..ik doe ipv 200 ml water gewoon 200 ml taksi ;) Is niet nat en hetzelfde als de naturel botercreme qua consistentie. Ik doe het ook weleens met verschillende sapjes of vocht uit een pot vruchten.

16

mijn man komt net binnen, fanatiek motorrijder.......COOL !! hij is erg kieskeurig :);)
komplimenten :thumb:

17

ik moest natuurlijk wel even kijken !
Wij rijden een zwart/gele CBR. Mooie taart in iedergeval !!

18

Mooi gemaakt!

Groetjes Tweety!