1

Onderwerp: After eightcreme

Ik heb net voor het eerst after eight creme gemaakt. Hij staat nu in de koelkast ijskoud te worden en moet nog geklopt worden. Maar hij is nu nog zo vloeibaar als water, is dat normaal of heb ik iets verkeerd gedaan?

2

Re: After eightcreme

Als hij afgekoeld is word hij toch steviger....;)

3

Eh niet echt.. Hij is nu al best wel koud en nog steeds helemaal vloeibaar.... Gaat ie steviger worden als ik hem klop misschien?

4

Normaal is het als hij is afgekoeld steviger......
Misschien als je hem opklopt ik weet het eigenlijk ook niet....
Ik heb er nooit last van gehad.....

5

Vreemd.. Ik heb 400 gram slagroom gebruikt.. Is het misschien teveel in het recept?

6

Ik doe altijd 1 op 1....
BV. 250 gr. after eight en 250 gr. slagroom.....

7

Hmm, ik denk dat dat het probleem is dan.. Maar dan klopt het recept van de site dus niet helemaal, want daar staat 1 op 2 after eight slagroom

8

Ja dit heb ik eigenlijk een beetje zelf uitgeprobeerd en dit lukt mij nog altijd het beste....;)

9

Ik heb het recept van de site laatst ook een keer gebruikt, ging ook niet helemaal goed. Na het kloppen had ik er ook allemaal kleine klontjes inzitten. Hij smaakte verder nog wel prima. Gewoon proberen dus.

10

Ik heb er maar wat boter ingedaan (behoorlijk veel) en nu is het een mooie creme, en gelukkig nog steeds heerlijk! :D Maar volgende keer doe ik gewoon wat minder slagroom..

11

goed te lezen, wil het ook eens gaan maken maar 1 op 1 dus

het lijkt me zo lekker, maar de kinderen niet....