Onderwerp: Vaste Slagroom
Als ik een taart haal bij bijv. de HEMA dan blijft die slagroomtoef altijd wel dagen mooi zonder in te zakken enz.
Kan ik dat thuis ook voor elkaar krijgen voor mn ijsjes CC?
Iemand tips?
Alvast bedankt!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Vaste Slagroom
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Als ik een taart haal bij bijv. de HEMA dan blijft die slagroomtoef altijd wel dagen mooi zonder in te zakken enz.
Kan ik dat thuis ook voor elkaar krijgen voor mn ijsjes CC?
Iemand tips?
Alvast bedankt!!!
Een zakje klop fix door de slagroom als je gaat kloppen
Maar ehh, ga jij je cake ijsjes dan 'dagen' bewaren
voor de ijsjes cupcakes wordt meestal botercreme (mix ) gebruikt
groetjes noelle
Nee ga het niet dagen bewaren maar als ik het maak als traktatie voor school dan laten ze het eerst paar uur staan en zou zonde zijn als het dan is ingezakt...
Botercreme lijkt me niet erg lekker voor zo'n grote toef. Wil echt een mega toef maken
Ik lust wel een megatoef botercr
Ik heb mijn ijsjes gewoon met slagroom gemaakt
Inderdaad met klopfix. Mooi kleurtje door de slagroom, sprinkels erop, parapluutje erin en het kon de paar in de klas aan.
professionele slagroom blijft ook zonder klopfix al steviger. Moet je wel toegang hebben tot een groothandel of toevallig een marktkraam vinden die het verkoopt
Aangevette slagroom gebruiken!
kiwi schreef:Aangevette slagroom gebruiken!
Aangevet???
Staat als het goed is hier links bij recepten.
maar wat is professionele slagroom ??
ik haal altijd bij de hanos slagroom, in een liter verpakking, deze blijft veel stijver dan de slagroom uit de supermarkt, maar waarom, ik heb geen idee.
professionele slagroom blijft ook zonder klopfix al steviger. Moet je wel toegang hebben tot een groothandel of toevallig een marktkraam vinden die het verkoopt
Bij ons verkopen ze bij kaasbest literpakken professionele slagroom. Voor 2 euro.
Slagroom zonder klopfix (vind zelf altijd dat je de klopfix proeft/voelt in je mond) lukt ook wel voor een paar uurtjes hoor! Wel goed stijf kloppen, stijver dan voor een kloddertje op je toetje zeg maar, maar ook weer niet zo stijf dat het boter wordt!
Let wel op dat je slagroom koopt met een hoog vetpercentage, zeker 30 %. Dat scheelt ook.
hebben jullie merknamen van die proficionele slagroom?dan zou ik een kijken waar ik die kan vinden in belgier
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Vaste Slagroom