1

Onderwerp: Ohohoh, heb gewoon geen taartdoos

Hoi, hoi,

Mijn broer gaat 09 mei verloven en ik zou een taartje maken en de bedankcupcakes.
De cc 40 stuks staan allemaal al (mooie met marsepeinen rolroosjes) erop in de vriezer te wachten.

Maar nu heb ik vandaag een kapsel gemaakt om morgen te bekleden. Ik was (ben) super trots, want het is me (eindelijk) gelukt om een mega hoog kapsel te maken.

Nu bedenk ik me ineens dat ik helemaal geen doos heb voor een hoog kapsel. Als ik morgenochtend nou bij de supermarkt of drogist ofzo een doosje haal waar het taartje inpast en die met vuilniszak en al in de vrieskist zet, zal dat ook gaan?

Groetjes,

Nicole

2

Re: Ohohoh, heb gewoon geen taartdoos

jazeker, hoeft er voor de diepvries toch niet mooi uit te zien :D
Ik vries ze overigens gewoon in een pedaalemmerzak in hoor. ;)

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

3

Kadohke schreef:

Ik vries ze overigens gewoon in een pedaalemmerzak in hoor. ;)

Same here.. gewoon kapsel invriezen in een pedaalemmerzak
Doos is alleen nodig als de taart al geheel bekleed is :)

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

4

Helemaal duidelijk, maar als ik hem bekleed heb lijkt het me toch veiliger om hem in een doos te zetten. Aangezien ik ook kinderen heb die ook zelf wel eens brood of een ijsje uit de vrieskist pakken ;)

5

nicole76 schreef:

Hoi, hoi,

Maar nu heb ik vandaag een kapsel gemaakt om morgen te bekleden. Ik was (ben) super trots, want het is me (eindelijk) gelukt om een mega hoog kapsel te maken.

Groetjes,

Nicole

Ehh eerder op de avond zei je dat je hem morgen ging bekleden.. wij begrepen beiden dat je hem vanavond wilde invriezen.

Maar volgens mij werkt het dan wel met een doosje hoor.. en die vuilniszak is prima idee..

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

6

ook bekleed gaat hij hier gewoon in pedaalemmerzak de vriezer in.
Laat m ook gewoon in pedaalemmerzak ontdooien
En als hij bevroren is kunnen de kinderen ook niet zo veel kwaad meer, de boel is dan toch keihard en een vinger kunnen ze er dan niet zo gauw meer inprikken :D

Alles goed???? nee 3 fout