Onderwerp: nieuw groentje komt er bij!

Hallo forummers,

Ik ben karin, 41 jaar en ik ben met een buurvrouwtje (Margreet) in januari dit jaar naar een banketbakker geweest voor een workshop melk vrije taarten maken.
We hebben allebei een zoon die geen melk mag hebben en die we ook graag een leuke verjaardagstaart gunnen! (De appeltaart werd wat saai, zeg maar) Sindsdien lopen we bij elkaar de deur plat met taarten en tips en dat is erg gezellig!

We zijn nog echte beginners en willen nog heel veel leren. Het versieren is nog niet eens zo'n punt. Met wat uitstekers wordt een taart al snel leuk zeg maar. De meeste moeite hebben we  met het strak maken van de fondant over de taart. En ik heb zelfs het bakken van de biscuit nog niet altijd met het zelfde resultaat.... als je begrijpt wat ik bedoel.

Al met al een goede reden om me hier voor te stellen, mee te doen op het forum en zo veel van jullie te leren!
hartelijke groet,
Karin Nieman

(Mijn man heet Koot en we hebben 2 kooters, vandaar mijn gebruikersnaam;-))

2

Re: nieuw groentje komt er bij!

Welkom op het forum.

Ik zelf draai het kapsel na het bakken altijd om. De onderkant is bij mij altijd strak en die gebruik ik dan als bovenkant.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

3

Hoi Karin.

welkom op het forum!

VoorJeTaart.nl Winkel, Workshops & Webshop in Spijkenisse!
Nu ook de PME Professional Diploma Course! http://www.voorjetaart.nl!

4

welkom op het forum  enne ottelien zo zorg ik dus ook dat mijn bovenkant altijd mooi strak is

5

Welkom :)

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep