1

Onderwerp: Marsepein zelf maken..

Wie doet het en heeft een lekker recept??? Ik bedoel ook dat je er wel een taart mee kunt bekleden en dus liever niet met bloem. IK hoor graag jullie idee

Het leven is kort, dus geniet er daarom extra van!

2

Re: Marsepein zelf maken..

Ik kan je helaas niet helpen...ik koop het kant en klaar....
Ik lees wel even mee.....;)

3

Ja, ik las net ergens anders dat het ook beter is om te kopen:):) hihi nou ik zal het eens gaan uitproberen!!

4

Het lijkt mij zo'n knoeiwerk....zelf maken....:lol:

5

ja idd...dus ik koop het wel hahaha...ik moet mijn eerste taart nog gaan bakken hoor, dus ben zo vol met vragen;) kun je ook cakemix gebruiken voor cupcakes en dan versieren met marsepein?en welke vulling gebruik jij dan?

6

Ingezonden recepten is om recepten te plaatsen, zie sticky met de titel "Hier alleen recepten posten!".

Dus: [MOVE] --> Bekleden

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

7

Sorry Marianne...Ben nog niet zo lang hier en heb dus verkeerd gepost:(

8

Ow, heb je nog geen antwoord gehad? Ik zag zoveel berichtjes, ik dacht dat heb je dus al. Maar goed: Marsepein zelf maken kan zeker, maar de kwaliteit is wel minder dan van gekochte. Zelf heb ik al vaker DIT recpet voor gebruikt. Gemengd met fondant vond ik het wel bruikbaar, ook voor uitrollen, maar zoals gezegd: gekochte is de beste kwaliteit. Dit komt vooral omdat het in een huishoud-keukenmachine de amandelen niet zo fijn gemalen kunnen worden als in de fabriek :) Het is trouwens in elk geval lekker :)

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!