1

Onderwerp: Wat is het verschil tussen...

Icing sheets en frosting sheets???

Ik hoor het graag!!

Winkel en webshop in Houten. Voor PME & Wilton Cursussen. www.liescakeshop.nl

2

Re: Wat is het verschil tussen...

icing sheets zijn duurder dan frosty sheets ;) Ik ga er daarom maar vanuit dat de kwaliteit beter/dikker is???

Mijn website: Presentaart

3

Ik had begrepen dat de structuur van de een wat fijner is waardoor de print wat scherper is Maar ik weet niet meer welke dat was haha.Dus hier schiet je nog niet veel mee op.

4

eh..................icing sheets en frosting zit bij mij geen verschil in prijs.
het grote vershil zit hem inderdaad in de kwaliteit afdruk de een is wat grover van papier structuur en heeft een vanile smaak (frosting)
de ander is geur en smaakloos en is super glad heel aaibaar(icing) zegt frutseldaantje altijd en word heel vaak gebruikt voor tassen en de ene afbeelding leent zich beter voor frosting dan voor icing

gister had ik zwart wit trouwfotos en die gaan beter op iets grover papier structuur dan zie je het zwart mooier maar dat is dan meer de ervaring die je hebt als je veel prints maak met name ook voor bestellingen dan in mijn geval zodat ik er al heel wat gemaakt heb

ouwel en icing/frosting het verschil daar tussen kun je weer als volgt vergelijken

ouwelsheet is een foto afgedrukt op gewoon papier en de icing/frostingsheet krijg je een afdruk vergelijkbaar als een foto op fotopapier

5 Laatst bewerkt door Lies (09-04-2009 15:42)

Bedankt voor de informatie!! Ik heb ze allebei besteld ;)

Winkel en webshop in Houten. Voor PME & Wilton Cursussen. www.liescakeshop.nl