1

Onderwerp: daar zijn ze

Vandaag twee taarten voor mijn verjaardag gemaakt voor volgende week. Nu zijn ze alle 4 af pppffffff.....

Vandaag de eerste met marsepein bekleedt en met mijn paisleymat. Nu op een andere manier erop gelegd en nu zit het relief er mooi in. Al zeg ik het zelf. De nieuwe uitsteker van bien wilde ik hierop uitproberen. Nou je kunt in het fotootje zien wat het is geworden.
Gevuld met amarettocreme en chipolatakwark van mona.
http://i42.tinypic.com/2ezqutk.jpg
http://i40.tinypic.com/hsw087.jpg
De volgende taart heb ik gemaakt met wat begeleiding van Brenda ( nogmaals bedankt :) ).
Ik wilde deze taart met mmf bekleden en ik vond dat de vorige keer niet meevallen, dus vandaar de hulp! Daarna bloemetjes erop met ook een nieuwe uitsteker van Bien. Nou die wilde ik drogen en dan erop zodat ze naar boven zouden staan. Na een paar uur drogen, zakte het zonet gelijk in. Nou ik heb het maar bij gelaten en nu past het mooi in mijn vriezer ;) Hij was anders te hoog geworden.
Gevuld met aardbeienjam en aardbeienkwarktaart van mona.
http://i44.tinypic.com/2v2a1ef.jpg

Bedankt weer voor het kijken!!!

2

Re: daar zijn ze

allebei heel mooi,
die paisleymat is een leuk resulaat
... niet naar de webshop...niet naar de webshop ;)

~enthousiast hobbyist ~
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????

3

nou meid. het zijn toch 2 schatjes geworden!!!!
alleen bij die paarse nog ff de onderkant naar binnen doen met dat tooltje. is denk ik bij het overplaatsten gebeurd. ik vind het wel een leuke kleur geworden zo bij elkaar. enne... leuk zo die strak gegolfde onderkant :P

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

4

kwebbeltje schreef:

nou meid. het zijn toch 2 schatjes geworden!!!!
alleen bij die paarse nog ff de onderkant naar binnen doen met dat tooltje. is denk ik bij het overplaatsten gebeurd. ik vind het wel een leuke kleur geworden zo bij elkaar. enne... leuk zo die strak gegolfde onderkant :P

Klopt ik zag het net ook op de foto komt inderdaad door het verplaatsen!!

5

Geweldig, allebei

6

Deze is idd goed gelukt An!! Je paisleyprint is nu echt prachtig en niet alleen bovenop maar gewoon helemaal top!

En hoe krijg jij die bloemetjes zo netjes op je paarse taartje? Of heb ik daar nou gewoon het geduld niet voor...  O-)

Life is uncertain... do the wud first! ;)

7

Ik zie 2 hele mooie taarten!

8

Leuke taartjes hoor!

9

Erg mooi gedaan allebei! Ook leuk dat paisleymotief met uitgestoken rolfondant en (in neem aan) icing randje.

Groetjes v. Annette.

10

Mooie taartjes! Die paisleymat heeft een mooi resultaat!

11

Titataart schreef:

Erg mooi gedaan allebei! Ook leuk dat paisleymotief met uitgestoken rolfondant en (in neem aan) icing randje.

Nee ik heb het met de sugargun gedaan, kleinste opening.

12

Vlits schreef:

Deze is idd goed gelukt An!! Je paisleyprint is nu echt prachtig en niet alleen bovenop maar gewoon helemaal top!

En hoe krijg jij die bloemetjes zo netjes op je paarse taartje? Of heb ik daar nou gewoon het geduld niet voor...  O-)

Nou die bloemetjes daar zat in de mmf iets tylose. Dan voorzichtig uitsteken en dan met een spatel eronder en dan naar de taart. Die bovenop zijn eigenlijk allemaal mislukt. Die hadden zo'n 3,5 uur gedroogd in een eierdop, maar bij het op de taart zetten zakte het gelijk in :(

13

nou ze zijn geweldig hoor

14

Super gemaakt zeg!

Groetjes van Moniek
Voor een lekkere taart is altijd wel een gelegenheid (te bedenken).

15

wat een super gave taartjes zeg!

today is the tomorrow you worried about yesterday
and all is well

16

Gaaf...heel leuk gemaakt...:thumb:

17

Mooi hoor...vind je paisley..super!

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

18

Prachtig zijn ze... hoe laat kunnen we volgende week op de koffie komen?? :-)
Alvast van harte gefeliciteerd

groeten, Bianca
TAART in huis

19

Hele leuke taarten!

20

heel mooi hoor!

groetjes Syl

21

Prachtige taarten zeg ! Hoe heb je de marsepein met paisley mat er nu anders opgelegd dan ?

Groetjes, Conny

22

Hoi An,

Nou je bent verder dan ik met je taarten! Ik baal een beetje van mijn kleine vriezer..
Maar ze zijn weer mooi geworden, vooral die paarse vind ik erg mooi van kleur!

Groetjes Ariette

23

Ze zijn prachtig!

Groetjes Helma

24

cbuckens schreef:

Prachtige taarten zeg ! Hoe heb je de marsepein met paisley mat er nu anders opgelegd dan ?

Nu heb ik het volgens de uitleg van Marianne gedaan. Ik heb even haar uitleg gekopieerd hiernaar toe :)
Wat ik doe bij het gebruik van zo'n mat, is eerst mijn marsepein uitrollen.
Dan de marsepein (dus niet de mat!) heeeel licht invetten met een beetje crisco; lap marsepein op de mat leggen en het relief erin rollen. Dan marsepein pl

25

Wat een mooie taarten, prachtige kleurencombi's!!