1

Onderwerp: Icing tiara

Hoihoi dames,

Mijn pakketje van de hebshop is binnen en mijn portomonnee weer lichter. Wel is mijn spuitmondjes verzameling van niets naar iets uitgebreid en ik wil dus een tiara spuiten (we beginnen maar met een uitdaging zullen we maar zeggen). Nu heb ik even tips nodig voor het plastic oid. Wat kan ik hiervoor gebruiken? Tevens heb ik dat ook nodig voor puzzelen denk ik, maar eens 2d doen ipv 3d. Wat kan ik hier nu allemaal voro gebruiken? Wilde het liefst vanavond nog aan de slag.. Dus wel een beetje spoed haha!

Groetjes,
Anouk

2

Re: Icing tiara

Je bedoelt het plastic om over je patroon/puzzelplaatje te leggen?
Ik gebruik daarvoor insteekhoezen en vet die een beetje in met crisco.

Je hart fluitsert, luister goed!

3

Hmm, een goed alternatief voor crisco is? Want in de hebshop was de kleine uitverkocht..

Frietvet!

5

Gewoon zo'n blok haha? Klinkt heel gek :D

Ja h

7

Crisco is ook te koop biij coop supermarkt

Voor meer handige How to's, Sjablonen, Tips en Adviezen voor taarten !! Wordt lid van
http://bakingdreamcakes.hyves.nl/

8

toko's hebben het ook

Vanaf nu geef ik ook Boetseerworkshops!
Kijk voor meer informatie op de site van Taart en Decoratie!!

9

Voor het spuiten van een tiara staat op CakeCentral een goede how-to. Je hebt daar helemaal geen plastic voor nodig. Ik gebruik altijd een grote doorzichtige bus waar ik aan de binnenkant het patroontje doe (ook op CakeCentral te vinden en aan de buitenkant bakpapier met daar een beetje crisco op. Als je dit op een handdoek legt kant het niet wegrollen. Ook liggend laten drogen!