Re: mijn W.I.P.-tje op dit moment
Wat geweldig dat je er meteen een beschrijving van maakt! ben ik heel blij mee, want ik ga ze nu toch ook maar eens proberen. Ik vind je resultaat prachtig!
http://tielsetaarten.mijnalbums.nl/
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » mijn W.I.P.-tje op dit moment
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wat geweldig dat je er meteen een beschrijving van maakt! ben ik heel blij mee, want ik ga ze nu toch ook maar eens proberen. Ik vind je resultaat prachtig!
ow wat leuk, ik heb ze wel eens gezien op amerikaanse sites en vroeg me al af hoe dat het moest
hoelang moet het in de oven als ik vragen mag?
Heel erg leuk hoor. Waarom heb je ze niet eerder gepost . Had ik ze voor mijn dochter gemaakt voor donderdag. Nu heb ik een paar mislukte cupcakes omdat ik mijn mix niet op tijd heb ontvangen van de webshop.
Supergaaf....:thumb:
Wat zijn ze leuk he!! Had dezelfde in december voor dochterlief gemaakt en ze vielen erg in de smaa. Vind je oplossing van de raster ook goed!!! Ik had de mijne in een drinkbeker gedaan wat de kinderen mochten houden, maar de ijsjes waren een beetje topzwaar en vielen links en rechts toch wel om in de auto
Vind je kleurstreepje trouwens helemaal goed
Heel mooi!! ziet er erg lekker uit!!
wat voor spuitmondje heb je gebruikt ?zijn mooie toefjes
Ze zijn net echt.. Super idee!
Echt mooi gelukt.
Wat leuk gedaan!! en meteen een schitterende HOWTO!!
Die foto's verklappen alles
Superleuke 'ijsjes', ook met die gekleurde streep erin. Weer iets geleerd, dank je wel!:)
Geweldig! Leuk dat je er een how to bij hebt gedaan dan kunnen wij ze ook een x maken :-))
Maar op hoeveel graden hoe lang in de oven?
gewoon bakken volgens recept altijd wel ff controleren. in mijn geval 30-35 minuten op 160 graden
wat zijn ze ontzettend leuk geworden!!!
Natuurlijk ook gefeliciteerd met je zoon, want daarvoor had je ze gemaakt!!
Super gedaan!!!!
nou, de traktatie was een groot succes. de kinderen namen een hap en er klonk een heel koor van hmmmmmmmmmmmmm door de klas volgens Nordin en zijn vriendje. alle meiden vroegen gelijk het recept, maar dat krijgen ze lekker niet
wat een hele leuke traktatie!!
Ze zien er leuk uit. Heb je er zelf al 1 geproefd. De combinatie met de 'wafel'is best lekker vind ik en dan heb ik hem nog 'droog' gegeten. Ik heb ze vanmorgen zelf gemaakt maar ik kon alleen van die vierkante vormpjes vinden. Die ronde van jou worden wel mooier. Waar heb je die vandaan? (snackbar?)
Oh wat mooi zeg.
Is dat gewoon botercreme die toefjes?
Echt superleuk!!
Ik heb ook al van die hoorntjes staan, helaas nog geen gelegenheid gehad om ze te gebruiken..
nou ik ben superblij met d ehow to... want ik moet ze volgende week gaan maken voor een traktatie
dus bij deze super bedankt....\ze zien er super uit!!!
Wat maak je het toh altijd weer prachtig!! :D:D
Leuk idee ook zo met de how-to erbij
Ze zijn leuk en zien er ook nog h
Wat een leuk idee, en ik sluit me bij mijn voorgangster aan, ook ik zet ze bij mijn favorieten neer!
die zijn heel leuk!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » mijn W.I.P.-tje op dit moment