1

Onderwerp: Barbie taart

Heb vanavond mijn eerste barbie taart gebakken in de wonder mold maar de onderkant (het brede gedeelte) is helemaal hard geworden. Ik heb 10 min. op 140graden 10 minuten 160 graden en de rest op 180 graden totaal 40 minuten en helemaal onder in de oven gezet. Hoe kan ik nu voorkomen dat ik nu zo'n harde korst krijg? Wel zonde om nu een hele laag weg te gooien.
Wat doe ik niet goed?

Groetjes,
Susan

Groetjes,
Susan

2

Re: Barbie taart

Als hij hard is, dan heeft hij er waarschijnlijk te lang in gestaan....idd zonde. Misschhien kun je het harde stuk eraf snijden en dan met een "gewone"taart de onderste laag weer aanvullen. En voor het vervolg:
Iedere oven bakt anders, dus je zult zelf uit moeten vogelen hoe jouw oven het beste geprogrammeerd kan worden.... Je kunt hier op het forum wel een heleboel evrschillende manieren vinden.

Je hart fluitsert, luister goed!

Susan40 schreef:

Heb vanavond mijn eerste barbie taart gebakken in de wonder mold maar de onderkant (het brede gedeelte) is helemaal hard geworden. Ik heb 10 min. op 140graden 10 minuten 160 graden en de rest op 180 graden totaal 40 minuten en helemaal onder in de oven gezet. Hoe kan ik nu voorkomen dat ik nu zo'n harde korst krijg? Wel zonde om nu een hele laag weg te gooien.
Wat doe ik niet goed?

Groetjes,
Susan

He susan,

Bak jij zo altijd je taarten of heb je het alleen bij de barbie zo gedaan?

Mvg Claudia
Ik begin mijn dieet altijd op dezefde dag. Morgen!!!

4

Claudia Mv 2 schreef:
Susan40 schreef:

Wat doe ik niet goed?

Groetjes,
Susan

He susan,

Bak jij zo altijd je taarten of heb je het alleen bij de barbie zo gedaan?

Ja zo bak ik ze "altijd" oeps is dat niet goed? Kom maar op met je tips. Ik leer graag een heleboel bij :)

Groetjes,
Susan

Groetjes,
Susan

5

Ben ook benieuwd. Heb vandaag de wonder mold gekocht en wil er graag mee aan de slag gaan.