Re: Mijn 1ste bruidspaar had hun 1ste jubileum!
wat een leukerd en ook weer de kleuren die de bruidscc's ook hadden
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn 1ste bruidspaar had hun 1ste jubileum!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
wat een leukerd en ook weer de kleuren die de bruidscc's ook hadden
Ik vind het prachtig en de cc's erbij ook,toppie.
Prachtig taartje, mooie kleuren ook.
Mooi!!!
Wat een schatje zeg!
Wat leuk zeg! En een mooi taartje
Heel mooi!
Dat is toch heerlijk als het bruidspaar terug komt voor een taartje voor hun 1ste jubileum, dat is het mooiste compliment!
Maar mijn compliment dan ook nog maar even, lief taartje en heel leuk dat het in dezelfde stijl is als de cupcakes van vorig jaar!
minniefourie schreef:heel mooi...niet toevallig voor knubje
zij is ook volgende week 1 jaar getrouwd
Whahahahaha als dat toch eens zo kon zijn dat Nath onze taart had gemaakt hihi. Nee helaas de taart is niet voor ons. Als ik vorig jaar had geweten wat ik nu wist dan had ik zekers Nath of Do gevraagd om onze bruidstaart te maken. Stom stom stom hihi. In ieder geval had ik dan een mooie taart gehad ipv een vreselijk uitziende slagroomtaart van een mislukte bakker
![]()
Nath het is een plaatje. Precies in de stijl van de cc's. Erg mooi geworden.
och, ja mocht je ooit voor een bijzondere gelegenheid een taart nodig hebben dan weet je me te vinden h
lieve dames, wat zijn jullie toch weer aardig voor mijn taartje! Dank jullie wel voor de lieve reacties!
mooie taart en en mooie kleurencombinatie
mooi plaatje. en de cupcakes passen heel mooi bij de taart.
met welke vorm heb je de vlinders gemaakt?
Geweldige kleurencombi!
leuke taart, leuk dat je dezelfde kleuren hebt gebruikt
Prachtig !!! Leuk zeg dat je hun taartje nu mocht maken , en nog wel in diezelfde stijl ! ik vind hem echt super mooi !!!
Ohh..echt heel erg leuk Nathalie !
Heel mooi!!!
met welke vorm heb je de vlinders gemaakt?
Met de patchworkcutters
Wat mooi...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn 1ste bruidspaar had hun 1ste jubileum!