1

Onderwerp: stokjes voor chocobom

Beste allemaal,

met veel plezier heb ik inmiddels 2 maal de chocobom mogen maken. Ik heb alleen hier op het forum gelezen dat er voor de stokjes tegen de zijkant gebruik gemaakt wordt van minstokjes van de Lidl. Nu ben ik in Almere al 3 verschillende Lidl's afgeweest, maar ik kan die stokjes nergens vinden.

Voor mijn chocobommen heb ik dus de stokjes van de AH gebruikt. Maar.....die zijn zeker niet goedkoop. Ik betaal 2 euro voor een pakje en red het net niet met 3 pakjes, dus ben ik 8 euro kwijt, ja dan worden de taarten best wel duur.

Heeft iemand andere iedeeen om de zijkant van je chocobom mee te bekleden?

Ik hoor graag jullie suggesties!

groetjes,

Siepie

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

2

Re: stokjes voor chocobom

Kitkat?
Ik weet niet of dat goedkoper is, maar je hebt in ieder geval minder nodig.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

3

Die chocosticks van de Lidl die hier door velen enthousiast gebruikt werden hebben ze uit het assortiment gehaald, grrrrr..... Er zouden er voor in de plaats komen die er precies op leken alleen dan met een andere verpakking, maar mooi niet dus... Hopelijk komen ze ooit nog eens terug... ik wacht met smart.

Groetjes Wendy
Morgen maar weer eens géén SAS-dag...

Die van AH zijn inderdaad erg duur :( ze hadden ze altijd bij de Aldi, weet niet of je 't daar al geprobeerd hebt.

'I love it when a cake comes together'

5

De Aldi hier heeft ze ook niet meer.
Misschien is het een idee om de chocoladeplakjes die je hebt voor op de boterham te gebruiken als bekleding voor de zijkant.
Ze zijn wel breed maar heel dun.

liefs Saskia
Elke dag is een cadeautjes, pak het uit.

6

Misschien is het een optie om zelf een chocorand te smeren van gesmolten chocolade en dan ook een mooie strik er om.

Groetjes Sabina

Ik heb ook KitKat gebruikt,en dat werkt ook heel goed!!

8

Die stokje heb ik vorge week nog bij "mijn" aldi zien liggen in verschillende smaken.

De beste reden om te trouwen is de taart

9

Aldi heeft ze idd ook en anders bas

Voor meer handige How to's, Sjablonen, Tips en Adviezen voor taarten !! Wordt lid van
http://bakingdreamcakes.hyves.nl/

10

Waar kan ik het recept van de chocobom vinden?? Klinkt erg lekker!

11

Chocosticks bij Xenos.
125 of 150 gram (zoiets) voor 1 euro.

12

Beste dames,

heel erg bedankt voor jullie reacties. Ik zal meteen dinsdag een bezoekje brengen aan de Aldi en aan de Xenos.

Groetjes

Siepie

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!