Onderwerp: IJscupcakes invriezen
Ik heb voor volgende week een opdracht voor school voor 90 cupcakes in van die eetbare ijsbakjes. Kan ik die nu al beginnen te bakken en dan invriezen? Anders red ik het nooit.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » IJscupcakes invriezen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb voor volgende week een opdracht voor school voor 90 cupcakes in van die eetbare ijsbakjes. Kan ik die nu al beginnen te bakken en dan invriezen? Anders red ik het nooit.
Ja, dat heb ik eens op het forum gezien.
wat een leuk idee!
(sorry, maar ik heb dus geen antwoord op je vraag...)
Ik ben ze inmiddels aan het bakken en ik probeer het gewoon. Als ze klaar zijn laat ik het zien.
ik heb geen idee, maar ik ben bang dat de bekertjes slap zullen worden bij het ontdooien. nogmaals, het is maar een gevoel en nergens op gebaseerd
Ik dacht hetzelfde als Kwebbeltje. Maar ik baseer het op de ijskoekjes met ijs ertussen, wafels geloof ik. Die worden ook altijd zo vies zacht.
Nou weet ik dat je die bevroren hoort te eten, maar ik ben niet zo'n snelle eter als het koud spul is.
ik heb geen idee, maar ik ben bang dat de bekertjes slap zullen worden bij het ontdooien. nogmaals, het is maar een gevoel en nergens op gebaseerd
Ik heb wel eens van die ijsjes waar je dan een wafeltje boven en onderop doet. Die bewaar ik ook altijd in de vriezer, want dan blijven ze knapperiger dan in de kast. Maar ik weet niet of dat in combinatie met cakemix ook werkt. Ik heb er nu een paar in de vriezer gegooid. Ik hou jullie op de hoogte.
de ijscakjes bakjes worden na het bakken ook wel wat taaier, ze zijn niet knapperig meer dan. dus misschien kan het in de vriezer.
Na het ontdooien worden de koekjes zacht, kleverig. Dus ik zou het niet doen.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » IJscupcakes invriezen