1

Onderwerp: Nieuw en onwijze beginner;)

Hallo allemaal,

Ik ben Nicole, 22 jaar en mama van een dochter. Ik ben nieuw op de site en heb nog niet een taart zo gemaakt zoals jullie het doen. Appeltaarten etc. kan ik wel allemaal bakken en ook wel versieren, maar ik wil graag meer leren:):)

Groetjes Nicole

Het leven is kort, dus geniet er daarom extra van!

2

Re: Nieuw en onwijze beginner;)

Welkom :)

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

3

dank je wel Carin!!

Hallo allemaal!! Hoe is het met jullie?? Weet iemand misschien een workshop puzzelplaat in de omg. van Gouda/Woerden??? Ik zou graag eens een workshop doen:):)Stuur me even een krabbel of een bericht op mijn hyves;) Groetjes Nicole

4

Welkom op het forum....

Succes en veel bakplezier....;)

5

Hoi Nicole,

Ik weet eigenlijk zo gauw niet waar je hier in de buurt dat kan volgen (ik kom uit Oudewater). In Gouda gaat Karen geloof ik binnenkort wel wat opstarten, maar weet niet wanneer precies. In Boskoop geeft Wendy wel workshops, maar daar moet je je wel een tijd van te voren in schrijven. Ook in Nieuwegein worden er wel workshops gegeven, maar dat is natuurlijk iets verder weg. Ik zelf heb het puzzelen eigenlijk geleerd door vooral de tips van hier te gebruiken en op sites de how to's te lezen, maar workshop is natuurlijk ook heel leuk!

6

Hai Maaikie82 wat ontzettend leuk!!! Ik woon heel vlakbij oudewater:):) heb jij al eens een hello Kitty poppetje gemaakt?? en doe je het al lang?? Heb je foto's?? Wat leuk zeg!! en wij schelen qua leeftijd ook niet veel zeker?? Ik kom uit 1986:) en ben ook vaak in Oudewater hahaha misschien kennen we elkaar wel! Heb je kinderen?

Groet Nicole

7

Haha dat zijn een heel hoop vragen in 1 keer :) Ik ben afgelopen zomer begonnen en heb voor mijn dochtertje (dus ja ik heb 1 dochertje van nu ruim anderhalf) een hello kittytaart gemaakt. Foto's heb ik op hyves staan, dus als je me daar even op zoekt onder Maaike van Dijk kan je ze zien. Ik wil je anders wel een beetje op weg helpen hoor! Lijkt me wel gezellig! Stuur me maar een berichtje via hyves als je dat leuk lijkt.

8

Haai Maaikie:):) IK ga je zoeken via hyves;) hahahaha en leuk als je me een beetje op weg wil helpen:) Vind het leuk om wat meer te leren. Aangezien we ook niet zo veel te besteden hebben wil ik ook de materialen goed kiezen!

9

Welkom op het forum! :)

VoorJeTaart.nl Winkel, Workshops & Webshop in Spijkenisse!
Nu ook de PME Professional Diploma Course! http://www.voorjetaart.nl!

10

Welkom op dit gezellige en leerzame forum ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

11

welkom :)

groetjes Carolien   
www.cakepunt.nl