Onderwerp: Gebakjes kraamfeest Damanja
Hallo allemaal,
Het is alweer een tijd geleden dat ik iets gepost heb, maar ik ben inmiddels verhuisd naar Gelderland (vanuit Zuid Holland) dus moest eerst alles op orde hebben. Op de dag dat ik ging verhuizen moest ik nog 100 gebakjes en chocolaatjes voor het kraamfeest van een collega afleveren. Voordat ik aan de slag ging met deze opdracht heb ik jullie vaak om advies gevraagd, dus wil jullie uiteraard het eindresultaat niet onthouden.
De mini boltaartjes zijn deels gevuld met aardbeienjam en deels gevuld met banketbakkersroom. Bekleed met fondant en versierd met babystempels. En om het af te maken heb ik ouwels laten printen door Riet. Het ontwerp voor op de ouwel heb ik zelf verzonnen en gemaakt.
De cakejes zijn gebakken met chocochips, dus de lekkere chocoladestukjes zorgden ervoor dat de cakejes geen vulling nodig hadden. Ook hier heb ik een ouwel op gedaan en verder versierd met roze/witte muisjes. De chocolaatjes waren een idee van mijn collega, ze willen graag die chocolaatjes die ze ook altijd in de etalage bij de bakker zag liggen. Dan maken we die toch gewoon.....zo gezegd, zo gedaan.
Leuk om te horen achteraf is dat iedereen die naar het kraamfeest was gekomen, dacht dat de gebakjes bij de bakker vandaan kwamen. Dit leverde weer positieve mond op mond reclame en opdrachten op. De foto's zijn niet zo mooi gemaakt, maar ze zijn net geschoten voordat ik alles weg ging brengen.
Was zo druk met mijn verhuizing dat ik gewoon bijna vergat om foto's te maken.
Reacties zijn van harte welkom! Groetjes leonie