1 Laatst bewerkt door monique53 (08-04-2009 17:10)

Onderwerp: major transformation

deze was al in de vriezer (niet paaswaardig vind ik)http://i43.tinypic.com/121xsfp.jpghttp://i40.tinypic.com/35ivv4l.jpgik had al een paastaart gemaakt, maar mijn moeder vond 'm zo mooi dat zij het mee heeft genomen voor haar paasbezoek. Ik was van plan een nieuwe te bakken maar bedacht me ineens dat ik nog een taart in de vriezer had. Die was niet geschikt voor pasen vond ik, dus heb 'm net gestript en paasachtig gemaakt.

chocoladekapsel 2x gevuld met after 8 mousse

2

Re: major transformation

Mooi zeg! Chique! Maar toch ook een klein beetje zonde van de eerste, die was toch ook erg mooi!

Groetjes, Jozien.
(die andere heb ik ff weggehaald voor je)

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

3

Ik vind het ook jammer van je eerste taart....ik vond hem ook erg mooi.....
Maar je choco bom is ook super......

4

Oke, de eerste had iets meer kerst dan paaskleuren, maar was toch erg mooi!
de 2e is met zijn eitjes inderdaad wat meer pasen!

5

waar het mij ook om ging was, het is een chocolade kapsel met after 8 mousse, dus very chocolatey en dan vind ik het mooier als het dan chocolade-achtig blijft, ik vind een chocolade kapsel met witte/rood/groen minder mooi

6

Ik vindt de 2e versie ook mooier, maar goed, ik ben een liefhebber voor de donker spul ;)

Groetjes Tweety!

7

Zien er alle 2 super uit!

Ik vind ze beide mooi.
Zelf zou ik eerder de eerste aansnijden, maar dat komt omdat ik niet zo van cacao houd.

9

Hij was misschien niet paaswaardig maar wel mooi, maar na de metamorfose is ie ook nog (weer) mooi.

Groetjes Maroesja

10

Allebei prachtig, ok, de tweede is echt pasen, maar de eerste was ook heel erg mooi !!!

Groetjes, Conny

11

Ik vindt ze allebei wel mooi!!

12

die zijn leuk vooral de onderste

13

jammieeeeeeeeeeeeeeeee
super gedaan hoor en mooie foto!

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

14

Alle 2 erg leuk!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

15

Prachtig :thumb: