Re: Sssst, anders wordt-ie wakker! En is z'n moeder af?
Beginner........Ik geloof er niks van, je boetseersels zijn prachtig!
"Life is like a box of chocolates, you'll never know what you gonna get"
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Sssst, anders wordt-ie wakker! En is z'n moeder af?
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Beginner........Ik geloof er niks van, je boetseersels zijn prachtig!
Wauw, ik ben jaloers op jouw talent
Ik vind ze snoezig! Ik zou bijna zeggen: mogen we een HOW TO
Zodra ik er zelf meer bedreven in ben, is een how-to vast wel te maken.
Voorlopig heb ik mijn handen vol aan zo'n figuurtje.
Dat is op onderstaande foto's goed te zien: een oeps-moment bij het maken van de achterkant van moeder konijn en nadien de aanpassing, die gelukkig gelukt is.
De aangepaste achterkant:
Je bevestigt dus later pas de kleertjes? (doe je dat met icing er opzetten?) En maakt eerst een heel bruin lijf?
Ik vind jouw eigen boetseersel hartstikke mooi! Als die details zo netjes uitgevoerd, knap hoor!
Wat zijn ze lief!!
Supermooi gemaakt!
Super lief konijn, vooral dat neusje! Ik vind mamma erg knap ( Hoezo moet je nog oefenen? Waarmee dan?) En die volledig geabstraheerde kuikens: geweldig! En heel grappig zo!
groetjes Sas
Ik vind ze super hoor!!!
kai lief slapend konijntje en die kippetjes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
aaa wat lieffies!
Je bevestigt dus later pas de kleertjes? (doe je dat met icing er opzetten?) En maakt eerst een heel bruin lijf?
In eerste instantie was een bruin konijn met alleen een schortje de bedoeling.
Eerst het kopje gemaakt, de oren apart gelaten.
Het lijf en de achterpoten werden niet mooi, ik heb er toen een soort kegel van gevormd.
Jurk gemaakt, strook geplooid door met een coctailprikkertje over de onderkant te rollen (frillen) en die eronder gezet.
Pootjes eronder en losse armpjes met mouwtjes geplakt met edible glue.
Kopje op lijf geplakt (met spaghettistaafje als versteviging erin).
Hoed gemaakt van half hol bolletje en een losse rand. Op kopje geplakt en als laatste de oren erop.
Beginnerstip: heb je ergens 2 gelijke delen van nodig, b.v. oren, pootjes?
Vorm eerst snel 2 even grote balletjes, worstjes o.i.d. Zie je ook meteen of het klopt in verhouding tot kop en romp.
Wow, heb je in het verleden veel met klei gewerkt of zo? Echt heel erg mooi!
Nee, daar kan ik niets mee
Als kind al niet en als juf vond ik klei ook een ramp, ik kon nog geen fatsoenlijk voorbeeld maken en was blij als ik geen crea-vakken hoefde te geven.
Ik roep altijd dat ik zo creatief ben als een deurklink en dit lukte vanzelf! Hopelijk zijn het geen toevalstreffers, want ik heb nog zoveel idee
aah toeoeoeoe, mag ik je kuikentjes 'jatten' voor mijn allereerste projectje? Paas cc's met mijn gastkindjes? Ze zien er nog niet z
Ja natuurlijk, daar is dit forum toch ook voor! Succes!
WOW! Gelukkig heb je het simpel gehouden anders was ik stijl achterover gevallen.
Weet je dat er in arnhem in April een freubeldag is?Zie topic oosten.
Misschien wil je ons dit wel leren????:Y
Jeetje , dat zou ik helemaal te gek vinden. Dan vind ik het ook gaaf om van jullie iets te leren.
Zo'n freubeldag lijkt me supergezellig
Annelies uit Otterlo ging er toch ook eentje houden?
Het is wel helemaal de vraag of het met mijn gezondheid gaat lukken. Ik ga erover verder op het topic oosten.
aaaaaaaaaah! wat lief
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Sssst, anders wordt-ie wakker! En is z'n moeder af?