1

Onderwerp: mn tweede taart: zwemmen

ik geef als vrijwilliger al JAREN zwemles bij een zwemvereniging, en zit sinds een aantal jaar ook in de technische commissie.... wij regelen allerlei praktische zaken zoals groepsindeling/proef- en diplomazwemmen/zwemactiviteiten.. enz..

wij vergaderen 1 keer in de maand, en dat is dus vanavond... het leek me leuk daarvoor een taartje te bekleden...

tis nog maar mn tweede taart, maar ik vind m echt een stuk beter dan mn eerste taart...

wat vinden jullie?
tips zijn meer dan welkom!

http://i26.photobucket.com/albums/c132/jufmirandaatje/gebak/zwemmenklein0409.jpg

http://i26.photobucket.com/albums/c132/jufmirandaatje/gebak/zwemmenkleindetail0409.jpg

2

Re: mn tweede taart: zwemmen

Supergaaf.....:thumb:
Die voetjes....:lol:

3

Wow, goed gedaan! Als dit pas je 2e taart is, gaat er vast nog heel wat komen.
Ook leuk gespoten!

4

Erg leuk! Super!
En dat voor je 2e taart! Wow!

Groetjes Tweety!

5

ziet er super uit, dat wordt smullen vanavond!

6

Hij is super geworden!!
Leuk die voetjes en mooi dat spuitwerk langs de onderrand!

It ain't what you wud, it's the way that you wud it!It's a dirty job, but somebody's got to WUD it!

7

Leuk dat gat waar je doorheen moet zwemmen,mooie taart!

8

haha dat spuitwerk is om te verbloemen dat ik het marsepein nog niet helemaal recht kan krijgen aan de onderkant..

ben wel blij dat t taartje redelijk strak bekleed is..

het idee van het gat heb ik een beetje gejat van een van de taartjes van het forum, net als de balletjeslijnen...
de plankjes heb ik gewoon gemaakt ivm de kleur, lekker een extra vrolijk kleurtje erbij... bij ons zijn ze nou eenmaal blauw/geel haha

en die voetjes... tja ik probeerde een kindje te maken dat aan het watertrappen was, maar mn sugargun is nog onderweg, kan dus geen mooie haren maken, en de handjes wilden ook niet mooi worden..

dan moet je creatief zijn he? haha en de voetjes lukten gelukkig wel!

9

Hij is leuk!!

Groetjes, Carolien           
*Klik hier* voor mijn website, en hier om echt al mijn baksels te zien!

10

Echt heel erg leuk gedaan! Je tweede??
Jeetje, knap zeg! Je hebt zeker wel een workshop gedaan?

Groetjes Kim

11

nope, wel veel filmpjes op internet bekeken, en hier op t forum rondgesnuffeld... Uuuuuuuuuuuren achter elkaar... haha mn vriend werd er gek van... volgens mij was hij blij dat ik eindelijk ECHT een taart ging bakken.. haha

12

Hij is supermooi, superstrak en absoluut niet te zien dat je nog maar net bezig bent, wauw !!!

Groetjes, Conny

13

Heel erg gaaf!!!!

Ik onthoud het idee even voor als mijn dochter af mag zwemmen. Vind ik wel erg leuk.

Groetjes Elise

14

en ja hoor, hij was lekker ook!

en gelijk mn eerste en tweede "opdrachten" binnengehaald...

1 van mijn collgea's is jarig in september, en die ander heeft een zoontje die 1 wordt in oktober!

15

haha, hij is erg leuk :)

Mijn website: Presentaart

16

Hij is hartstikke leuk. Erg goed voor ee tweede taartje.