Onderwerp: vulling>?
heey,
ik ga volgende week dus een verjaardags taart maken, en ik vroeg me af of iemand misschien weet hoe je een witte chocoladevulling kunt maken, of een andere leuke en gemakkelijke vulling die ook luchtig is..
alvast bedankt
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » vulling>?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
heey,
ik ga volgende week dus een verjaardags taart maken, en ik vroeg me af of iemand misschien weet hoe je een witte chocoladevulling kunt maken, of een andere leuke en gemakkelijke vulling die ook luchtig is..
alvast bedankt
Ik denk meteen aan opgeklopte slagroom waar je gesmolten (afgekoelde) chocolade doorheen roert. Maar ik heb het nog nooit geprobeerd dus ik weet niet of het mogelijk is.
botercreme met daardoor witte chocopasta?
Als je bij de recepten kijkt bij de Tobleronemousse en dan de toblerone vervangt door witte chocola, krijg je een super lekkere vulling. Ik maak ook altijd op die manier mijn chocolademoussen, dus met het recept van de tobleronemousse.
Succes ermee!
Ik heb vorige week een reep witte chocolade geraspt en door de botercreme gedaan
Chocopasta kan natuurlijk ook!!
Botercreme van de mix met een paar flinke scheppen witte chocopasta en een lepeltje caramel erdoor is echt heeeeeeeeel erg lekker.
Maar niet heel luchtig...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » vulling>?