1

Onderwerp: Hulp gezocht bij vinden plaatje!

Wie o wie kan mij helpen aan een plaatje van een baby met bokshandschoenen aan voor een puzzelplaatje?

Ik zou er zooooo blij mee zijn!

Heb een bestelling die a.s. vrijdagmiddag word opgehaald en het moet de combi baby en boksen zijn.
Had eerst twee silhouetten in gedachte van twee boksers en zou er dan 1 groot paar bokshandschoenen en 1 babypaar bokshandschoenen bij boetseren.
Maar nu zijn die silhouetten gemaakt en ik vind er eigenlijk maar niets aan! :(

Heeft er iemand een leuk idee of een cartoon plaatje van een boksende baby? :D

Alvast bedankt!!!!

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

2

Re: Hulp gezocht bij vinden plaatje!

Die baby uit de film met Bugs Bunny, kan effe niet op de naam komen ga wel effe googelen......

Groetjes Vanessa "Taart van mijn zus"
"Life is like a box of chocolates, you'll never know what you gonna get"

3

Oja, die is ook goed!!!!!
Alvast bedankt voor je hulp, ik google even mee!! ;)

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!

4

Uhhh, was dat niet roger rabbit! :lol:

5

Baby Herman uit de film "who framed Roger Rabbit" die is grappig. Dan kun je er misschien zelf box handschoenen bij bedenken? Succes!

6

Ahum bij het googelen van baby herman kwam ik ook "giant baby herman" tegen, een baby van bijna 15 pond....... Die bedoel ik dus niet ;)

7

Hahahaha, ik kwam ook bijzondere plaatjes tegen! :D
Heb ook al wat plaatjes opgeslagen, misschien dat ik toch aan het tekenen moet gaan? ;)

8

Je kan ook een bokshandschoen bovenop de taart freubelen en er dan zo'n lief baby'tje inleggen.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

9

Even googelen op

Official Wilton Method Instructor.Kijk voor al je bakingrediënten, taartdecoratie-materialen en voor leuke workshops op www.debakwinkel.nl

10

Bedankt voor het meedenken!! Ik zal gelijk eens googlen!
Heb gisteren ook nog een ander plaatje gevonden maar die was niet helemaal naar mijn zin dus bij heb ik opnieuw getekend...is ook wel erg leuk geworden!!!
Hoe dan ook, vrijdag zal ik de foto's van de taart plaatsen!