1 Laatst bewerkt door natasja147 (07-04-2009 18:45)

Onderwerp: High School Musical

Voor een 10 jarige dame die helemaal gek is van High School Musical en van de kleuren blauw deze taart gemaakt.
Erg moeilijk om wat leuks te maken van deze taart,er zijn er niet zo heel veel van in omloop :) en je probeert toch het weer iets anders tedoen,daarom maar een discobol,met krullen,sterren,muzieknoten,dansende silhouetten en het logo van HSM.
De taart is gevuld met vanillecreme/chococrispcookies en aardbeienjam.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-RUFEA4W6.jpg

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

2

Re: High School Musical

Ziet er wel heel leuk uit! Mooi gemaakt!

Groetjes Tweety!

3

mooi gedaan hoor!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

4

WOW die is gaaf

5

Ziet er leuk uit met al dat zilver en glitters!

6

Vind hem leuk! lekker hippe kleurtjes

7

Knap hoor, mooie frisse taart!

Believe, Feel, Love, Be, Create, Inspire..
Facebook

8

Leuk een echte tienertaart! Ook lekker stoer! Daar was dat dametje zeker wel erg blij mee! Ik vind het echt heeeeel erg mooi geworden.
Kleine tip voor de discobol.....Om een hoogglans metaaleffect te krijgen kan je de bol ook nog met piping gel aflakken. Gaat ie echt helemaal glitteren.
Als je het effect wil zien van piping-gel op zilver geverfde fondant kan je even kijken bij de schaatstaart van Titataart. Deze staat ook bij de Taarten Parade.

Maar echt m'n complimenten voor het hehaal hoor, ik vind het een supertaart geworden! :thumb:

Groetjes v. Annette.

9

ik vind hem gaaf!

10

Wauw, prachtig!