1

Onderwerp: feestslinger voor op de taart

wie geeft mij DE tip om een verjaardagsslinger te maken?
ik zie ze regelmatig op de kindertaarten, de driehoekjes gekleurde slinger, maar ik vraag me af of je deze uitsteekt, of gewoon met de hand uitsnijd, ze zien er altijd wel allemaal hetzelfde uit.  ik wil het zelf graag proberen op een taart, en dacht zelf een malletje te maken, of vanuit een vierkantje alles uit te steken, niet echt ideaal denk ik, dus hopelijk hebben jullie betere ideeen!
groetjes,
Marije

groetjes,
Marije

2

Re: feestslinger voor op de taart

ik gebruik een klein driehoekstekertje voor die vlaggetjes en voor het lijntje gebruik ik mijn suger gun

groetjes Carolien   
www.cakepunt.nl

3

Zo doe ik het ook een driehoekje met van eentje van deze set: http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … cts_id=242 en met de sugargun het lijntje maken.

4

ik heb uit een stukje bakpapier een vlaggetje geknipt en die na gesneden
lijntje met de sugargun gemaakt

5

ik heb de gewoon langs een liniaal uitgesneden

Cup'n'Cakes the way to celebrate!!!

6

bedankt allemaal! ik wist dus niet dat er driehoek uitstekers waren... was in een taartenwinkel in hoorn en die wist niet van het bestaan, maar ik nu wel dus! ik ga eerst maar eens uitsnijden en wat proberen en anders toch maar de uitstekerset aanschaffen!

groetjes,
Marije

7

Petr@ schreef:

Zo doe ik het ook een driehoekje met van eentje van deze set: http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … cts_id=242 en met de sugargun het lijntje maken.

Dit setje heb ik ook en hij is ideaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalll!!
Zelf gebruik ik voor de vlaggetjes de ruitvorm en die snij ik dan 1 keer door.
Vind ik het vlaggetjes net wat mooier ahah.

www.bakedbytam.tk
En voor meer taartje kun je en kijkje nemen op mijn Facebook!!!

8

MarijeW schreef:

bedankt allemaal! ik wist dus niet dat er driehoek uitstekers waren... was in een taartenwinkel in hoorn en die wist niet van het bestaan, maar ik nu wel dus! ik ga eerst maar eens uitsnijden en wat proberen en anders toch maar de uitstekerset aanschaffen!

haha ik woon vlakbij hoorn, en voor mij hebben ze juist dit setje besteld! en opgenomen in hun assortiment. hij staat ook op de site, maar wel uitverkocht.
je was waarschijnlijk op zaterdag in het winkeltje.. en dat meisje weet echt niet veel van alles.