1

Onderwerp: Puzzelen met diepte, hoe doe je dat toch???

Puzzelen kan ik wel, maar ik zie nu ook steeds puzzeltaarten die ook lichtelijk 3D zijn. Hoe doe je dat toch? Als ik bv. bij Marjolein van zoete kunst kijk, speingen die gezichtjes er echt uit. Door de bollingen in het plaatje. Alles spreekt zo veel meer. Kan iemand mij uitleggen hoe je dat moet doen??

Groetjes,

Nicole

2

Re: Puzzelen met diepte, hoe doe je dat toch???

Ja, op plaatsen waar je een bolling wil, doe je een plakje of rolletje fondant/marsepein eronder. En dan het onderdeel van het puzzelplaatje eroverheen. Met het uitsnijden van het puzzelplaatje rekening houden dat je iets groter uitsnijdt, zodat je over de bolling heen komt. Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is.

Groetjes, Elly

3

Hoi Nicole,
Op woensdag 27 mei ga ik een gastworkshop geven bij de taartwinkel in Den Bosch. Tijdens deze workshop gaan we een taart van 20 cm bekleden en maken we een puzzelplaatje in de stijl zoals 'Romeinse ridder' en 'zusjes'. Als je zin hebt kun je nog inschrijven. Er is nog precies 1 plaatsje vrij. Lijkt me leuk je daar te ontmoeten en dan kan ik je precies laten zien hoe je de gezichtjes zo levendig maakt....
Misschien tot ziens in Den Bosch,

Groetjes Marjolein

Zoete groetjes, Marjolein

4

Zoetekunst ik ben er dan ook met mijn zus..

5

Nicole, 3d puzzelen kan vrij lastig zijn. Ik zou idd als je tijd/geld hebt ergens een workshop proberen te volgen!

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

6

Ohh marjolein,

Ik zou zo graag naar je workshop willen komen, maar ik woon in Almere. Op een woensdagavond (na mijn werk) is dat niet te doen om naar Den Bosch toe te komen. Ik moet de randstad etc. allemaal passeren, ik red dat echt niet om dan om 19 uur in Den Bosch te zijn, helaas....... Ik had me wel aangemeld voor de workshop in Arnhem, maar begrijp dat we dat dan dus niet gaan doen. Is het niet mogelijk om een x een workshop meer richting het midden van het land te verzorgen???

Nou ja, ik vind je taarten echt super!!!

En verder iedereen bedankt voor de reacties.

7

nicole er wordt door sugarliciuos in Amsterdam ook deze workshops gegeven en bij Taart op maat in Wormer ook
Beide zijn op ongeveer 30 minuutjes rijden van Almere

( Ik woon zelf in Almere en volg zeer regelmatig workshops in wormer en dit is prima te doen)

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!