Onderwerp: Woezel en Pip-stapel, ieniemini-proef-bruidstaartje en een Oilily
Hoi allemaal,
Hier weer eens een paar taartjes van mij... Sorry dat ik de laatste tijd nog zo weinig op jullie creaties reageer, maar ik bekijk wel al jullie taarten hoor! Ik zie echt de meest geweldige taarten voorbij komen, dus hierbij mijn complimenten voor jullie allemaal!
Voor dit weekend mocht ik een Woezel en Pip taart maken. Erg leuk om te maken! Nog even gegoogled om te kijken hoe ze er precies uitzien en wat er allemaal bij hoort en dat een beetje in de taart verwerkt...
Vorige week kregen Wietske en ik een bruidspaar op bezoek om te proeven en de taart door te spreken. We wisten al dat ze op het strand gaan trouwen, dus maar iets in de strand sfeer gemaakt.. En ja hoor hij viel helemaal in de emmer, dit moet het gaan worden
Dit is dus zo'n ieniemini vormen setje van 5, 7 en half, en 10 cm. Wel lastig hoor, dat kleintje van 5cm om die te vullen en te bekleden, maar wel perfect zo om smaken te laten proeven! (Deze heb ik dus samen met Wietske gemaakt).
En dan had ik nog een (niet origineel) Oilily taartje... Deze was voor de schoolkermis, en werd verloot.
Al mijn foto's zijn te zien op http://www.felicitaartjes-annette.mijnalbum.nl/