1

Onderwerp: mmf taai/rekbaar

Ha iedereen!
Ik heb een taart gemaakt met mmf: de eerste poging lukte de mmf wonderwel! Kon het goed uitrollen en bekleden. Enige is dat het vrij taai en rekbaar is. Je kan de taart dus niet samen met de bekleding eten, omdat je er met een vorkje simpelweg niet doorheen komt (zonder de taart compleet te pletten). Is dit gewoon een eigenschap van mmf, dat het door de marshmallowbasis nooit brokkelig wordt, of had ik er meer poedersuiker in moeten doen?
Groetjes,
Marjolein

2

Re: mmf taai/rekbaar

Ik zie net dat ik dit in de verkeerde categorie heb gepost. Sorry! Kan het zelf zeker niet verplaatsen?

3

de dames moderators zullen het wel verplaatsen ;)

brokkelig wordt het nooit.. dat klopt.. maar je kunt er redelijk goed met een vorkje door

Het zou wellicht ook nog aan de dikte van je bekleding hebben kunnen liggen.. als de bekleding te dik is zou ik me er iets bij voor kunnen stellen..

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

4

Ik gebruik altijd MMF en eet altijd netjes met vorkje!!

Ik heb wel wat moeite met het aansnijden soms. Tegenwoordig gebruik ik een broodmes, daar kan je mee zagen en hoef je niet te duwen.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

5

ja stug is het wel, je moet blijven rollen tot je een ons weegt en dan word het op ten duur wel dun. Met een vorkje eten lukt mij ook zeker wel.

Ik werk alleen met MMF omdat iedereen het zo lekker vind.

Volgende keer proberen dunner uit te rollen denk ik.