Onderwerp: Mijn stapeltje van de Biendag
Hoi Allemaal,
Hier ook mijn stapeltje gemaakt op de gezellige biendag!
Taart is geinspireerd op het trouwkaartje van een a.s, bruidspaar, dat vrijdag langskomt.
Kijk ook eens op: www.taartjez.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn stapeltje van de Biendag
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hoi Allemaal,
Hier ook mijn stapeltje gemaakt op de gezellige biendag!
Taart is geinspireerd op het trouwkaartje van een a.s, bruidspaar, dat vrijdag langskomt.
Deze vond ik heel erg leuk!!
Die gaat het bruidspaar vast heel erg mooi vinden, dat kan haast niet anders. Erg stijlvol.
Erg schattig zeg! Ik vind hem heel mooi
Ik vond deze ook zo prachtig gemaakt.
Supermooi!
erg mooi en geheel in stijl met het kaartje
een lieverdje
hij is echt waanzinnig gaaf geworden toch dat hartje eraf gehaald en bloemen geplakt ook heel erg leuk
heel erg leuk, ook die geschreven letters vielen mij al op. ik wist niet dat er een kaartje bij hoorde, maar ik vind het geweldig gedaan!
Heel erg mooi gemaakt ja was me al opgevallen bij Bien en nu nog leuker te zien dat hij bij een kaartje hoort zal het bruidspaar helemaal super vinden!!
Hij is uiteindelijk super geworden! Je bosje bloemen is mooi gelukt hoor ipv je hart: veeeeeel leuker zo. Maar ja wat wil je als je aan zo'n gezellige tafel zit
Jaaaa, deze vond ik ook heel erg leuk!!!
wauw... Mooi zeg. !
O, deze vind ik zo leuk, stond ook zo mooi in mijn uitzicht Gisteren.
Ze willen hem vast exact zo.
O, maar dan met een lekkerdere vulling.
Mooi!!!!!
Wat een liefie!! Dat heb je mooi gedaan, zeg. Hier zal het bruidspaar blij van worden!!!
Leuke inspiratie en mooi uitgewerkt! Die letters onderop zijn geweldig!!!
Heel mooi! en die letters............ zoo knap! Maar dat had ik zaterdag al laten weten .
(ps: mooie tafel heb je ook :-) )
Wat een slim idee om hem in de stijl van de kaart te maken, dit gaat het worden! Je hoeft geen andere voorbeelden meer te maken
Leuk stapeltje!! Die tekst moet ik binnenkort ook op een taart zetten, van de trouwkaart. Toevallig zeg!
mooi
Hey margriet,
Daar is ie weer. Ik had t al gezegd, maar bij deze nogmaals, hij is echt heel leuk geworden hoor. En ik ben heel benieuwd naar de reactie van het bruidspaar. Wel laten weten he!
Ik vond t echt super gezellig btw aan onze tafen
x Amy
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn stapeltje van de Biendag