Onderwerp: BBBB (backstage Backery Bruidstaartjes @ Bien
Taartje wat Huib heeft gefreubeld, helaas was de terugrit naar huis kennelijk niet zo leuk....)
Ik kan geen stipje meer zien hehe.
Details...
Samen...
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » BBBB (backstage Backery Bruidstaartjes @ Bien
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Taartje wat Huib heeft gefreubeld, helaas was de terugrit naar huis kennelijk niet zo leuk....)
Ik kan geen stipje meer zien hehe.
Details...
Samen...
Wauw die met de stipjes! Jammer van de schelpen bruidstaart!!
Mooi zeg, en inderdaad, WAT een stipjes !!!
heel erg leuk allebei
jammer dat de taart van Huib het niet zo mooi is thuis gekomen. Die schelpjes zijn zo mooi.
De taart van jou vind ik ook helemaal super en zo'n leuk idee om met dat spuitmondje de bloemetjes in te drukken.
Heel erg mooi.
Bedankt voor de gezelligheid!!
Erg leuk allemaal, wat een idee die bloemen. Jammer van de schelpjestaart, want ik vind 'm erg mooi.
ze zijn schitterend.. de zwart witte is wel super stijlvol hoor!!
Deze waren ook al zo leuk!!
We mailen gauw
Mooi zeg. Vooral de schelpjes en de bloemetjes. Heb je die uit de hand gemaakt. Ik bedoel dus zonder malletje.
@ Iedereen: Dank jullie wel
@ Anstart: Was zeker balen, maar goed van de week maar even opnieuw bekleden en dan zie je er niets meer van . Ik vond het ook zeker gezellig aan onze tafel
@ Jos
mooi geworden!! jammer van de schelpjes, maar toch mooi!
Super!!!!!! Zonde van die schelpentaart ja!
Wat zonde van de schelpentaart....ik heb hem nog heel gezien en hij was echt super
Vond de schelpen net zeebanket! Mjam
En de zwart-witte...een toppertje! Vind ik altijd een hele mooie combi!!
Echt jammer van Huib z'n werk. Dat vervoeren blijft risicovol! Jouw taartje mag er trouwens ook zijn zeg. Wat een leuk idee om de bloemetjes zo te stanzen!
het zag er heel gaaf uit! dank je wel voor het idee van die stipjes. die zal je vast ook nog eens van mijn hand zien super idee!!! de schelpjes waren ook heel mooi, jammer dat ze niet heelhuids thuis gekomen zijn!
Heel mooi allebei...leuk idee zo met die stipjes alleen wel een heel werk...maar zeker de moeite waard.
Misschien is het een idee om de schelpen rand een beetje uit te breiden over de beschadigingen heen .
Ik ben ook met een schelpen taartje bezig zooo leuk die schelpjes alleen zit ik ze toch weer met de hand te schilderen
Wow! Die stipjestaart ziet er echt leuk uit!
Jammer dat de schelpen taart niet heelhuids thuis kwam!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » BBBB (backstage Backery Bruidstaartjes @ Bien