Onderwerp: Smurfig taartje gesmurft, Paas(haas)ei gemaakt, gevuld met paaseitjes
Van het weekend behoorlijk aan het bakken geslagen. Een vriendin kwam logeren en die wilde ook wel wat dingen maken, dus het was 1 groot bakfestijn. Hier alvast 2 dingen die ik gemaakt heb, de andere zet ik bij de rubriek klein en fijn.
Het smurfige taartje is voor de kleine van m'n vriendin. Door omstandigheden konden ze zijn verjaardag niet vieren. Dus toch even gauw een klein taartje gesmurft, wat niet te uitbundig was. Ook niet gevuld, alleen cake.

Op de volgende creatie ben ik stiekem wel een beetje trots. Ik had dit idee in m'n hoofd voor de Pasen en de uitwerking is gelukt, dus daar ben ik erg blij om.
Voor degene die het leuk vinden een how to erbij:
Ik heb 2 kleine chocolade boltaartjes gebakken. En even gekeken of ze op elkaar pasten (een beetje bijsnijden).
Vervolgens de grootste ondergezet en uitgehold en de bovenste een klein beetje uitgehold en met paaseitjes gevuld.
Daarna rondom afgesmeerd met chocosaus, zodat het hele taartje donkerbruin is.
En toen de ogen, snuit en oren van marsepein erop geplakt en het gevulde Paashaasei is klaar. 
Ben benieuwd naar jullie reactie c.q. tips
Groetjes Maris
Life is like a rollercoaster, so slow down!