1

Onderwerp: Marsepein te koop in A'dam??

HELLUP!!  Ik kom ineens marsepein tekort... Ik wil a.s. dinsdag een taart meenemen voor op m'n werk en ik heb alles al klaar; kom ik ineens een groot stuk marspein tekort! AARGH!! Gewoon niet goed gemeten. Stom stom stom.

Maar goed; heeft iemand enig idee of er in Amsterdam een winkel is waar dat wordt verkocht? Dan haal ik morgen een kilootje op de fiets en ben ik weer gered!! Ik red het niet om met de auto op pad te gaan helaas...

Alvast bedankt!!

Suzanne

2

Re: Marsepein te koop in A'dam??

Kun je het niet bij een banketbakker vragen? Hier is dit wel bij hem te koop, wel prijzig maar voor een noodgeval toch een goede oplossing.

3 Laatst bewerkt door Tom Poes (05-04-2009 09:05)

Notenwinkel / notenkraam...
Toko..

Wat je ook zou kunnen doen is zelf marshmellowfondant maken, marshmellows moet je zeker ergens kunnen kopen, net als poedersuiker. Je kunt deze MMF evt ook nog mengen met de marsepein die je wel in huis hebt!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

4 Laatst bewerkt door Ottolien (05-04-2009 11:31)

Jamin (zit vast ook wel in Amsterdam :lol:) verkoopt ook marsepein, wel kleine beetjes. Ik geloof 450 gram voor iets meer dan

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

5 Laatst bewerkt door Poptie (07-04-2009 08:35)

Slim bedacht Tom Poes, daar was ik nooit opgekomen, van die MMF. Die houdt in gedachten voor als ik nog 's fondant tekort kom!!

Ik wilde graag de smaak van marsepein dus ik heb Ottolie d'r advies opgevolgd; inderdaad zat er een Jamin op 50 meter van m'n werk! Welk vreselijk duur (2,59 voor 200 gram...) maar goed; ik ben gered, daar gaat het om.

Bedankt voor de tips!!!

XXX Suzanne