1

Onderwerp: Wat is een alternatief voor dowels(houten stokjes)?

ik wil graag een stapeltaart maken, maar ik vraag me af of ik ook iets anders kan gebruiken dan dowels
die zijn bij ons op het moment nergens te krijgen
bedankt alvast!!

taarten maken werkt echt verslavend, steeds weer nieuwe ideeen die je wilt uitproberen

Re: Wat is een alternatief voor dowels(houten stokjes)?

Hoi,

Kitkat(chocolade) stokjes, van het merk kit kat dus. Erg lekker!

3

Ik gebruik ook de KitKatjes.

4

Oneetbaar: lolliestokjes, maisprikkers, houten eetstokjes
Eetbaar: zie boven + chocoscticks (die vind ik zelf minder grof dan kitkat) bij de liddl vandaan of smurfensticks bij de Jamin

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

5

Oh, de chocosticks van de Lidl...die ga ik morgen halen en eens uitproberen. Ik vind de Kitkatjes die ik anders gebruik, ook wat grof. Bedankt voor de tip!

Groeten, Jolanda
I try to watch what I eat, but I'm not fast enough!

6

goede tip!
ga ook effe naar de liddl
bedankt!

taarten maken werkt echt verslavend, steeds weer nieuwe ideeen die je wilt uitproberen

7

ik kan zae niet vinden bij geen een lidl op dit moment alleen die takjes maar die zijn krom????kijk ik dan niet goed amsterdam en almere heb ik gehad

Ik heb pas ook gekeken en bij onze lidl lagen ze ook niet hoor... 'k denk dus dat ze wisselend aanwezig zijn per vesiting.
Bij de AH zag ik pas wel van die stokjes liggen, maar die zullen qua prijs wel hoger liggen...

9

klopt ik haal ze bij de ah mar die zijn dan ook wel dikker of de staafjes van dove maar ook die zijn dik en dan hebben ze hier vlakbij de vomar smurfenstokjes maar dat zijn van die knetterstokjes witte choco die knetteren in je mond en daar houd nou ook niet iedereen van

10

De smurfensticks bij de Jamin knetteren niet hoor.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

11

Bij de Ah hebben ze ook chocosticks, lekker met caramelvulling en ze zijn erg stevig.

12

Bij de Xenos hebben ze ook choco sticks, deze zijn dunner dan kitkat maar dikker dan de chocosticks vd liddl en kosten een euro.

13

Zouden de Mikado-sticks van Lu ook kunnen? Zijn stokjes van biscuit met chocolade er omheen.

Groetjes Janny

14

die heb ik al eens geprobeerd maar die zijn wel heel dun gaat wel maar  ik heb er toen een hele boel in gestoken enne die zijn ook erg lekker