Onderwerp: koffie kopje hulp nodig!
Heb ik z
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » koffie kopje hulp nodig!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Heb ik z
die is idd erg gaaf, zag 'm vandaag ook toevallig. ik zou 'm in een maatbeker bakken, die hebben een uitlopende vorm. dan insmeren met botercreme, dan met fondant bekleden. de oor van de kop zul je misschien moeten laten drogen voordat je het op de kop zet.
ik weet niet of je hier iets aan hebt, ik weet ook niet waar het bij jou fout is gegaan
die is idd erg gaaf, zag 'm vandaag ook toevallig. ik zou 'm in een maatbeker bakken, die hebben een uitlopende vorm. dan insmeren met botercreme, dan met fondant bekleden. de oor van de kop zul je misschien moeten laten drogen voordat je het op de kop zet.
ik weet niet of je hier iets aan hebt, ik weet ook niet waar het bij jou fout is gegaan
Ik heb gewoon CC's gebakken, die rond uitgestoken en afgesmeerd.
Ik dacht eigenlijk een rondje uit te steken in bruin voor bovenop en dan de rand die het kopje maakt er tegenaan te zetten. Maar 't ziet er niet uit! Dus vandaar mijn hulpvraag voor tips. Dank je voor 't meedenken!
Wat een schattig kopje zeg! Ook maar weer onthouden.
Op de site van Rianne vind je een how to:
http://www.cakewalk-online.nl/index2.html
Groetjes, Jozien.
Dank je Jozien, ik had 'm ook gevonden maar 't gaat om een totaal ander kopje, en ik denk ook een hele andere werkwijze. Maar misschien is dit toch beter voor de basis, volgens mij wordt 't gewoon een kwestie van bl
Ik denk niet dat de "koffie" in de kop is een rondje fondant.. als je goed kijk naar de fotos lijkt et meer op chocolade of choco botercreme. op een paar van de fotos zie je een beetje bruin spul op de randje van de kopje
Ik weet de foto is gelinkt met cupcake envy maar ik denk echt niet dat de taartje is gemaakt van een cupcake. Als je kijk op haar site zie je dat zij veel mini cakes in alle sorten vormen maakt. Volgende keer zou ik probeeren in een terracotta bloempotje of een maatbeker zoals jozien en monique zei.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » koffie kopje hulp nodig!