1

Onderwerp: Poging tot barbietaart :D

Hoi !

Ik heb misschien over een maand een bestelling voor een barbietaart. Omdat ik geen wondermold heb, zijn een aantal dames uit de buurt al zo lief geweest om op mijn verzoek hun wondermold te willen uitlenen. Maar zonder definitieve bestelling wilde ik die niet gaan halen, dus maar aan de slag gegaan met de Blanda 12cm vorm. Heel erg grappig, dan mis is toch echt een cm of 5 zeker in de hoogte om het op een fatsoenlijke barbiejurk te laten lijken. Al hebben die krengen echt idioot lange benen ;). Ow ja, en voor de allereerste keer bulkt de vulling een beetje naar buiten bij 1 van de lagen. Maar goed, hierbij dan mijn minibarbietaart met een gewone maat 'barbie'. Toch goed om te oefenen want de volgende keer:

- knip ik het lijfje eerst uit papier en dan pas van marsepein
- doe ik nog meer folie om de haren van de barbie tijdens het maken
- schilder ik het lijfje niet meer zilver met de sparkles, in het echt zie je zoooveel strepen

http://i187.photobucket.com/albums/x187/connyb_bucket/pogingtotbarbietaart.jpg

Groetjes, Conny

2

Re: Poging tot barbietaart :D

Zo zie je maar weer dat oefenen geen kwaad kan, maar al met al is ie toch zeker wel mooi geworden.
Volgende keer je lijstje en de verhoudingen aanpassen en je hebt een perfecte barbie ;-)

Liefs, Debby

3

Leuk hoor!

4

Ik vind hem goed gelukt hoor voor een eerste keer, ik doe het je zeker (nog) niet na!

Groetjes Vanessa "Taart van mijn zus"
"Life is like a box of chocolates, you'll never know what you gonna get"

5

mooi gedaan!

"Kleine muisjes hebben kleine wensjes, beschuitjes met gestampte mensjes" (John O' Mill)
Groetjes Natasja S

6

Vind em toch echt super geworden!

7

ik vind hem erg leuk geworden.

De Zoete Keuken, liefde voor het vak, passie voor de taart!
www.dezoetekeuken.nl https://www.facebook.com/DeZoeteKeuken

8

heel leuk, je kunt ook oefenen met de zeeman mini-popjes

9

Ik vind m er toch heel goed uitzien hoor! inderdaad de volgende keer met een grote rok en hij ziet er super uit!

In Geldrop moet je zijn voor de leukste workshops bij CakeCreatief! www.mijntaartjes.cakecreatief.nl

10

Oefening baart kunst, vindt deze echt al heel erg leuk! Met dalijk de goede verhoudingen is barbie een prachtige prinses!

mama alweer taartje maken??? Ja schat, mama gaat weer een taartje maken :)

11

En toch heeft ze een hele mooie jurk aan! 
De onderrand van de jurk is ook heel mooi gemaakt!

(moest gelijk aan mijn eerste Barbie denken, grote barbie in een blanda, lekker uit verhouding.) De Evi en Steffi poppetjes (kruidvat) passen beter!

12

Die is leuk geworden Conny. Je ziet nu bij het kleine bolletje dat de armen veel te lang zijn. Verder is het een hele mooie barbie.

Groetjes Elise

13

Ik vind hem ook heel leuk geworden....

14

Ze is leuk geworden, hihihihihi maar de verhoudingen zijn idd wel erg grappig zo! :lol:

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

15

Ik vind de kleur heel mooi en het glanst ook heel sjiek.
Ook ik ben van plan om haar te maken voor mijn kleindochter en ben erg blij met jouw tips.
Nu weet ik in elk geval waar ik op letten moet.
Groetjes Riette

16

Leuk gemaakt Conny! Ik vindt de lijfje heel mooi glansend ;)
Ben benieuwd of je de barbieopdracht mag maken. Gaat vast wel goed komen ;)

Groetjes Tweety!