Onderwerp: na een half jaar op het forum, toch maar even voorstellen
Hallo allemaal,
Sinds oktober 2008 ben ik besmet met het taartenvirus. Mijn zoontje werd 2 jaar en ik wilde dolgraag een leuke taart. Daarna liep het zoals bij velen van jullie..... en werd ik verslaafd aan het bakken.
Ik heb 2 zoontjes, Lennart en Aernout. Ze zijn 1 & 2 jaar oud en echt heel leuk lief grappig en ondeugend. Het liefst zou ik nog een broertje of zusje voor ze willen, maar de papa van deze 2 mannen vindt het zo wel genoeg. Dus ons gezin is compleet. Op 5 september gaan we trouwen en dan kan ik ook eindelijk de naam aannemen van mijn 3 mannen!
Verder werk ik 3 dagen in de week bij ABN AMRO. Ben daar niet heel blij en ik zoek ook een uitdaging in mijn daginvulling. Die heb ik bij de taarten ruimschoots gevonden.
Mijn doel is dan ook om de komende 2 jaar heel goed te leren bakken, vullen en decoreren. Zodat ik als de kinderen naar school gaan een beetje geld kan verdienen met de taarten en eventueel geven van workshops en kinderfeestjes in combinatie met gastouderschap. Als mijn mannetjes dan uit school komen wil ik klaar zitten met een kopje thee en zorgen dat ze altijd vriendjes en vriendinnetjes mee kunnen nemen. Dat is een ideaalplaatje (vandaar ook de naam vrijetaart!) Vrijheid zou heerlijk zijn.
Een vriendin van mij was inmiddels zo enthousiast dat ze aanbood om een website voor me te maken en sinds 26 februari is deze in de lucht. Geweldig, ze heeft het zo mooi gedaan. En alle taarten die ik maak plaatst ze voor me. Sinds de start al ruim 1300 bezoekers. Dat is volgens mij best veel!! We hebben nu ook een hyves aangemaakt voor dikketaart.nl
Zo ben ik dus drukker met taarten dan met mijn werk en maak ik hele lange dagen in de werkruimte die manlief voor mij op de zolder heeft gemaakt. Dat is echt ideaal!!
Dussss laat de opdrachten maar komen, dan kan ik mijn droom uit laten komen!
Super leuk dit forum! Normaal hou ik er nooit zo van, maar deze kan ik niet onbezocht laten gedurende de dag! Volgende week vakantie zonder internet.......
Bedankt voor het lezen!
www.dikketaart.nl