Onderwerp: Yes I boe..
Deze taart is voor een bruidspaar met een veeboerderij. Dus op speciaal verzoek staan er 2 verliefde koeien op de taart,..en verder veel vrolijke bloemen in "'de wei".
groetjes Marjolein
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Yes I boe..
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Deze taart is voor een bruidspaar met een veeboerderij. Dus op speciaal verzoek staan er 2 verliefde koeien op de taart,..en verder veel vrolijke bloemen in "'de wei".
groetjes Marjolein
echt supergaaf!!! de topper is niet mijn smaak, maar de taart, echt geweldig!!!!
heel heel gaaf!!
SUPERGAAF! ik vind m echt geweldig geworden!
heel erg mooi!
Wat onwijs leuk! Da's nog eens even een persoonlijke bruiloftstaart! En zo vrolijk; past helemaal bij deze tijd van het jaar!
Ik vind hem helemaal geweldig, inclusief topper! Past er juist heel goed bij vind ik. Supertaart weer!
Echt een supermooie taart! Alleen vind ik de topper ook niet zo mooi, een geboetseerd paartje met klompjes aan had denk ik beter gepast. Maar ja, zo heeft ieder zijn eigen smaak.
Wow, g
Echt een supermooie taart! Alleen vind ik de topper ook niet zo mooi, een geboetseerd paartje met klompjes aan had denk ik beter gepast. Maar ja, zo heeft ieder zijn eigen smaak.
bruidstopper was keuze van het bruidspaar, maar persoonlijk vink ik deze ook altijd wel leuk. Beetje ouderwets en tuttig, maar daardoor op een moderne taart juist leuk.
ben eigenlijk ook wel blij dat boetseerwerk me bespaard gebleven is......haha
Geweldig gaaf gedaan. En de foto's zijn ook prachtig!
Super taart!!!!!!!!!!!
Prachtig !
Wauw!! Mooi! Heel vrolijk!
waanzinnig!!! Mooie bloemen ook!!!!!
Ontzettend mooi ! hele strakke en vrolijke bruidstaart !!!
Hij is prachtig en wat een supermooie kleur groen!
Hij is super!!!!!
Wauw, wat een schitterende taart!
Wat moet ik nu nog zeggen.....:lol:
Ik vind hem SUPER.........
mooi!
Supergave taart!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Yes I boe..