Onderwerp: Lollifant, Woezel & Pip, prinsesDora op 1 dag ! en oude prinses-taart
Pff dat was een druk dagje gisteren zeg ! Ik moest 2 taartjes maken voor ons dochtertje dat 1 april 4 jaar is geworden. We vieren morgen haar verjaardag.
Tevens kreeg ik een spoed bestelling tussendoor. Een prinsessentaart was de vraag, verder als ie maar meisjes achtig is was het goed 
De prinsestaart van vorige week. Ik vond hem niet zo mooi, en het gezicht was echt een crime ! Gelukkig vonden de vrienden van ons, en hun dochtertje hem wel erg mooi !

Lollifant voor dochteer Celyne. Deze ging wel heel erg makkelijk ! 20cm met 1 laag bbr en mandarijntjes, en 1 laag botercreme met nootjes.

Woezel & Pip taart. ook voor Celyne. Geheel op verzoek van dochterlief gevuld met chocoladeganache melk en wit met allemaal smarties !

Doraprinses taart, als bestelling voor Chelsea die 4 jaar is geworden, 1 dag eeder dan onze dochter ! Zij vieren het ook morgen !. Gevult met slagroom, aardbeienjam verse aardbeien, en aardbeienkwark.