Onderwerp: kai-lan
hoi hoi allemaal
ik heb vanmiddag alvast kai-lan gepuzzeld en morgen ga ik bezig met de taart
de ogen vond ik nogal lastig om de juiste uitdrukking te krijgen
bedankt voor het kijken
groetjess gea
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
hoi hoi allemaal
ik heb vanmiddag alvast kai-lan gepuzzeld en morgen ga ik bezig met de taart
de ogen vond ik nogal lastig om de juiste uitdrukking te krijgen
bedankt voor het kijken
groetjess gea
ik heb helemaal geen idee wie dit mannetje is kai lan komt mij ook helemaal niet bekend voor
ik ben zelf echt een kneus met puzzelen dus ik vind gauw alle puzzels gemaakt al mooi hoor dus aan mijn bescheiden mening heb je voor advies nu even niks
Ik heb even gegoogled.... Had ook nog nooit van kai-lan gehoord.
Ziet er goed uit hoor.
Ni hao, hallo, ni hao..... Ik heb de hele dag dat duentje in mijn hoofd! Na het zien van Deze leuke Kai-Lan al helemaal niet meer.
ik moest zelf ook eerst op google kijken voor ik wist wie het was mijn kleindochter vind het leuk om te kijken
ik heb net ook eerst weer gekeken wat ik morgen nog meer kan plaatsen op de taart die ik erbij ga maken
groetjess gea
heel leuk, ken het niet maar ik vind de uitdrukking in de ogen geweldig. dat is idd het moeilijkst van een gezicht vind ik, maar wel het belangrijkst
ni-how
hij is echt heel leuk geworden .. vind dr gezichsuitdrukking heel goed gelukt hoor . lekker vrolijk
hahaha ik dachtt, hmmm weet niet of ie lijkt, misschien volgende keer even meekijken, mijn zoontje staat naast me en roept hard, kallaan!!! dus ja, hij lijkt!!!
goed gedaan dus!
mijn zoontje (2) zag vandaag het woord Huggies op de luierzak staan en zei: "ie, ar, sun" (1, 2, 3 in het chinees...) echt zo met zijn vingertje zo bijwijzen....
Ook al helemaal in-to Nihao...
Goed gepuzzeld!
mijn kleindochter was vanavond even bij mij en ik heb toen het puzzelplaatje er maar bijgepakt en toen aan haar gevraagd wie is dit toen zei ze ook enthousiast kailan ik hee gelukkig haha in het tekenfilmpje is het haar donkerder maar ze is dus wel herkenbaar
kinderen leren heel snel van die tekenfilmpjes ik heb een hyves en die heet diliciusss de naam heb ik ook te danken aan mijn kleindochter omdat ze heel hard hmmmm jammie deliciusss (dora) riep toen ik een taart had gebakken voor haar
groetjes gea
mijn kleindochter was vanavond even bij mij en ik heb toen het puzzelplaatje er maar bijgepakt en toen aan haar gevraagd wie is dit toen zei ze ook enthousiast kailan ik hee gelukkig haha in het tekenfilmpje is het haar donkerder maar ze is dus wel herkenbaar
kinderen leren heel snel van die tekenfilmpjes ik heb een hyves en die heet diliciusss de naam heb ik ook te danken aan mijn kleindochter omdat ze heel hard hmmmm jammie deliciusss (dora) riep toen ik een taart had gebakken voor haar
groetjes gea
ja het is eigenlijk gewoon een chinese dora hahaha ..
vind het wel erg goed hoor want kinderen leren er idd heel veel van.
zometeen spreken die kleintjes vloeiend chinees hahaha
Hij lijkt goed!!
Ben benieuwd naar de hele taart morgen!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren