1 Laatst bewerkt door monique53 (02-04-2009 13:19)

Onderwerp: babytaart

http://i39.tinypic.com/v5coef.jpgmijn man stuurde vanochtend een email, 'wil je toch een taart maken voor mijn collega die net vader is geworden'. Ik vroeg gisteravond 'zal ik een taart maken? Nee dat hoeft niet. Dus toch een gemaakt voor TIMO. Kapsel 2x gevuld met zwitserseroom en afgesmeerd met vanilla cream frosting. MMF voor de schoentjes (ik gebruik nooit tylose, alleen om te lijmen) dus alles is eetbaar.

2

Re: babytaart

erg leuk gedaan. Wat knap dat je de allstaars overeind hebt gekregen zonder tylose!!!!!!!!! Veters zitten er ook erg mooi in.

3

anstart schreef:

erg leuk gedaan. Wat knap dat je de allstaars overeind hebt gekregen zonder tylose!!!!!!!!! Veters zitten er ook erg mooi in.

ik gebruik nooit tylose voor de 'all stars', ik stut ook niet, en prop ook niets in de schoen. Ik vraag me af waarom velen van jullie het wel doen, want het is volgens mij echt niet nodig.

4

wat een schattig taartje. die schoentjes zijn ook zo leuk. heb ze al vaker voorbij zien komen.
wil ze zelf ook nog een keer gaan maken.

5

Lief taartje.

Groetjes Helma

heel gaaf!

7

Wat een schattig taartje!

8

Schattige taart, en mooie schoentjes!

Groetjes Vanessa "Taart van mijn zus"
"Life is like a box of chocolates, you'll never know what you gonna get"

9

Wat een leuk taartje!

10

Heel mooi geworden

Vanaf nu geef ik ook Boetseerworkshops!
Kijk voor meer informatie op de site van Taart en Decoratie!!

11

Wat een schattig taartje! :-)

Corinne
Sugar & Flour

12

http://i44.tinypic.com/2ldv8yo.jpgik zag dat er iets niet klopte op mijn schoentjes en heb het net opgelost. ik heb nog een blauw randje bij de neus gedaan, zo klopt het iets beter volgens mij

13

Schattig hoor! Ze staan ook nog steeds op mijn verlanglijstje!

14

Mooi gemaakt!
De blauwe randjes maakt de schoenen helemaal af! Super!

Groetjes Tweety!

15

net de taart afgegeven, ze waren er helemaal blij mee

16 Laatst bewerkt door marliesb (03-04-2009 16:39)

Schattig....:thumb:
Ik vind ze geweldig die kleine schoentjes....

17

Super schattig!!!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

18

scheetig zeg!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

19

Wat een geweldige taart zeg! Ik vind de schoentjes nu inderdaad helemaal af! Gaaf!!

monique53 schreef:
anstart schreef:

ik gebruik nooit tylose voor de 'all stars', ik stut ook niet, en prop ook niets in de schoen. Ik vraag me af waarom velen van jullie het wel doen, want het is volgens mij echt niet nodig.

Ik heb het idee dat het per fondantsoort nogal scheelt of je tylose nodig hebt of niet. Ik had met mijn eerste fondant een strik gemaakt met tylose erin, maar die werd mooi niet hard genoeg! Maar nu heb ik het geprobeerd met de fondant van Bakels, nou met tylose was het echt niet verwerkbaar meer! Dus heb ik mijn laatste strik prachtig gekregen zonder tylose!

"Kleine muisjes hebben kleine wensjes, beschuitjes met gestampte mensjes" (John O' Mill)
Groetjes Natasja S

20

woodstock schreef:

Wat een geweldige taart zeg! Ik vind de schoentjes nu inderdaad helemaal af! Gaaf!!

monique53 schreef:
anstart schreef:

Ik heb het idee dat het per fondantsoort nogal scheelt of je tylose nodig hebt of niet. Ik had met mijn eerste fondant een strik gemaakt met tylose erin, maar die werd mooi niet hard genoeg! Maar nu heb ik het geprobeerd met de fondant van Bakels, nou met tylose was het echt niet verwerkbaar meer! Dus heb ik mijn laatste strik prachtig gekregen zonder tylose!

Mijn strikken maak ik ook altijd zonder tylose.